Ubisoft publikuje błędy w swojej grze i zajmie się nimi w kolejnych aktualizacjach. Wszystko w imię wyższego celu

Ogólnie mamy zyskać.

Nieraz bywa tak, że deweloperzy łatają grę i przypadkiem psują inne jej elementy. Czasami aktualizacje zawierają błędy, o których producenci wiedzą, lecz i tak decydują się opublikować łatkę, by wyeliminować większe problemy. Tę drugą sytuację mamy teraz w For Honor, gdzie Ubisoft świadomie wypuszcza update z błędami, by wyplenić denerwującego exploita polegającego na zabijaniu innych jednym ciosem.

Oto komunikat z oficjalnego forum dewelopera:

Dziękujemy wszystkim, którzy zaproponowali ustawienie punktacji za Śmierć z Góry na 0 jako tymczasowe obejście. Byłoby to świetne obejście, ale na szczęście nie będzie ono konieczne – zespół pracował ciężko w ten weekend i udało się nam stworzyć poprawkę na ten błąd.

W tej poprawce pojawi się kilka błędów:

U następujących postaci, gdy przełamie się gardę bez widoku zablokowanego na przeciwniku a następnie zaatakuje się bez widoku zablokowanego na postaci, zaskutkuje to innym atakiem od domyślnego, który zwykle występuje, kiedy widok nie jest skupiony na postaci:
• Egzekutor: Lewa Pozycja na lekkie i ciężkie ataki zamiast Prawej Pozycji
• Pogromca: Górna Pozycja na lekkie ataki zamiast Prawej Pozycji
• Nobushi: Lewa Pozycja na ciężkie ataki zamiast Prawej Pozycji
• Berserker: Lewa Pozycja na lekkie i ciężkie ataki zamiast Prawej Pozycji
• Drengr : Górna Pozycja na ataki lekkie zamiast Prawej Pozycji

Publikujemy te błędy ponieważ jesteśmy zdania, że znacznie ważniejszym jest naprawa exploita, niż dłuższe czekanie na poprawkę, by naprawić wspomniane błędy. Tymi błędami oczywiście zajmiemy się w nadchodzących aktualizacjach.

No, to czekamy teraz na kolejne poprawki.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.