Pracownik EA broni loot boxów w FIFA. “8 na 10 graczy nie wydaje pieniędzy w grze”
FIFA 22 to kolejna część cyklu, która zaimplementowała do środka płatne paczki z losową zawartością w trybie FUT. Temat u wielu graczy wydaje się dość kontrowersyjny. Co o tym sądzi jeden z kluczowych pracowników Electronic Arts?
Głos w sprawie loot boxów w serii FIFA zabrał Chris Bruzzo, czyli osoba pełniąca stanowisko Chief Experience Officera w EA. Z wywiadu udzielonego dla zagranicznego Eurogamera wynika kilka ciekawych rzeczy.
Osiem na dziesięć osób w ogóle nie wydaje w FIFA. Możliwość wydawania prawdziwych pieniędzy w grze to wybór dla graczy. (…)
Więc kiedy składamy tę grę razem, a ja będę mówił my, będę mówił w imieniu dużej grupy wielu tysięcy ludzi, którzy pomogli wprowadzić tę grę na rynek każdego roku, ideą jest to, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby odzwierciedlić prawdziwy świat piłki nożnej.
– mówi Chris Bruzzo w rozmowie z Eurogamer
W dalszej części wywiadu redaktor zauważył, że jednak seria FIFA ze zwykłą piłką nożną ma mało wspólnego w przypadku kwestii kupowania zawodników. W prawdziwym świecie menedżer klubu zakupi zawodnika, którym jest zainteresowany. Przykładowo w FIFA 22 płaci się za zakup losowego zawodnika. Bruzzo odpowiedział na to w następujący sposób:
Myślę, że musimy porozmawiać o skrajnościach. Myślę, że musimy pracować nad prawdziwymi rozwiązaniami dla tych graczy, którzy znaleźli się w ekstremalnej sytuacji, w której stracili kontrolę nad swoim czasem i wydatkami. Zgadzam się z tym. I ponownie, podejmujemy działania. Nie tylko mówimy. Podejmujemy działania.
Dostarczamy graczom więcej informacji. Zwiększamy świadomość na temat kontroli rodzicielskiej. I jak wiecie, wprowadzamy pakiety przedpremierowe. Jesteśmy gotowi, aby nadal angażować się w rozwiązania. Naprawdę.
Zgadzacie się z Chrisem Bruzzo? Wydaliście kiedyś pieniądze w jakiejkolwiek części FIFA?