Farming Simulator 17 – premiera już dzisiaj! Oto wymagania sprzętowe PC oraz Mac
Kto jedzie na farmę?
Przypominamy, że właśnie dzisiaj (25 października) ma miejsce premiera kolejnej części popularnej serii Farming Simulator. Najnowsza została opatrzona numerkiem 17.
Tytuł wylądował na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One i co ciekawe, również na konsolach dostanie wsparcie dla modów.
Do dyspozycji gracza oddanych zostanie ponad 250 autentycznych pojazdów i maszyn rolniczych wyprodukowanych przez 75 różnych producentów, włączając nowe marki, takie jak Challenger, Fendt, Valtra i Massey Ferguson. Weźmiemy również udział w wieloosobowej grze w trybie współpracy dla 16 graczy.
Poniżej przypominamy zwiastun premierowy Farming Simulator 17 oraz minimalne wymagania sprzętowe dla komputerów PC oraz Mac.
Farming Simulator 17 – wymagania sprzętowe PC (*)
- Windows 7, Windows 8, Windows 10
- 2.0 GHz Intel lub odpowiedni procesor AMD
- Karta graficzna Nvidia Geforce GTS 450, AMD Radeon HD 6770 lub wydajniejsza (z min. 1GB VRAM)
- 2 GB RAM
- 6 GB wolnego miejsca na dysku twardym
- Karta dźwiękowa
- Napęd DVD-ROM (tylko dla wersji detalicznej)
Farming Simulator 17 – wymagania sprzętowe Macintosh (*)
- Mac OS X 10.9.1, 10.10.1, 10.11.1, 10.12.1
- 2.0 GHz Intel lub odpowiedni procesor AMD
- Karta graficzna Nvidia Geforce GTS 450, AMD Radeon HD 6770 lub wydajniejsza (z min. 1GB VRAM)
- 2 GB RAM
- 6 GB wolnego miejsca na dysku twardym
(*) Informacja ogólna: przedstawione wymagania nie uwzględniają wszystkich istniejących konfiguracji sprzętowych. W niektórych przypadkach mogą występować problemy z uruchomieniem bądź płynnym działaniem aplikacji.
Farming Simulator 17 – mody na PS4 i Xbox One przejdą przez sito Sony i Microsoftu
Nie spodziewajcie się jednak zbytniej samowolki, jeśli chodzi o sprzęt Sony i Microsoftu.
– Społeczność graczy PC zawsze wykazywała się wielką kreatywnością i ogromnym zaangażowaniem, dodając wysokiej jakości content do gier z serii Farming Simulator – podkreśla Thomas Frey z GIANTS Software.
– W tym roku, ze wsparciem Sony i Microsoftu, będziemy w stanie zapewnić wybór najlepszych modówstworzonych przez graczy na PC na konsolach, tworząc ich porty. Wszystkie mody będą sprawdzane wewnętrznie przed udostępnieniem w celu spełnienia wymagań konsolowych. Gracze PC będą mogli cieszyć się większą liczbą modów, a konsolowa społeczność będzie dostawała regularnie kolejne mody za darmo–zaznacza Thomas Frey.
Jak zatem widzicie, Sony i Microsoft sprawdzą każdą modyfikację i dopiero po tym zdecydują, co udostępnić na PS4 i Xbox One.
Tak to będzie wyglądało na konsolach: