Fallout 4 – o efektach pogodowych i drobnych detalach świata
[caption id="attachment_29393" align="aligncenter" width="1280"] Fallout 4[/caption]
Zapraszamy na krótki filmik, w którym twórcy Fallout 4 przybliżają nam szczegóły tej oczekiwanej produkcji.
Jeśli macie cztery minuty wolnego czasu, a przy tym nie możecie doczekać się Fallout 4, warto przebrnąć przez poniższy wywiad, w którym Todd Howard opowiada o detalach, które mają wypełniać świat nadchodzącej gry.
Deweloper tłumaczy, w jaki sposób Bethesda postanowiła wykorzystać pamięć nowych konsol, wspomina o efektach pogodowych oraz innych drobnostkach, które uczynią otoczenie jeszcze bardziej wiarygodnym.
Producenci przywiązują do tego aspektu bardzo dużą uwagę, o wiele większą niż do oprawy graficznej. Dwa dni temu Pete Hines z Bethesdy tłumaczył zresztą, że od samego początku nie chodziło o to, by zrobić z Fallout 4 najpiękniejszego RPG-a świata, lecz o to, by środowisko gry oferowało jak największą interaktywność. Nieco więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.
Przypominamy, że Fallout 4 zadebiutuje 10 listopada tego roku na PC oraz konsolach PS4 i Xbox One.