DICE przyznaje: „Byliśmy przerażeni biorąc się za Star Wars: Battlefront”
[caption id="attachment_27726" align="aligncenter" width="3840"]
Star Wars: Battlefront 4K[/caption]
Twórcy od samego początku zdawali sobie sprawę, jaki ciężar biorą na swoje barki. Skopać markę Star Wars? Gracze by tego nie odpuścili.

Po zaprezentowanym na targach E3 2015 fragmencie rozgrywki ze Star Wars: Battlefront deweloperzy na pewno odetchnęli z ulgą. Tytuł chwycił i wyraźnie spodobał się odbiorcom, mimo że niektórzy i tak krytykują niektóre aspekty gry, choćby brak klasycznego trybu dla pojedynczego gracza (kampanii). Maruderzy jednak zawsze się znajdą i wiadomo, zadowolić wszystkich po prostu nie można.
Patrick Bach z DICE przyznaje w rozmowie z The Guardian, że na początku prac zespół był naprawdę przerażony tym, co na siebie bierze. - Kiedy poproszono nas o stworzenie gry, byliśmy przestraszeni. Myśleliśmy: "Nie, to będzie zbyt przytłaczające" - wyznaje Bach.
Deweloper tłumaczy, że studio jest obecnie obłożone pracą w takim stopniu, że mogło po prostu odmówić. - Lecz z drugiej strony twoje serce krzyczy TAK! Ponieważ po prostu chcemy zrobić grę w uniwersum Gwiezdnych Wojen - podkreśla.
Dajcie znać, czy wybór dewelopera był słuszny. Podoba się Wam obecna wersja gry, którą przedstawiło studio DICE podczas E3? Jeszcze raz przypominamy gameplay i przypominamy, że Star Wars: Battlefront zadebiutuje 17 listopada na trzech platformach: PC, PlayStation 4 oraz Xbox One.