Crystal Dynamics: “Jeśli damy wam akcję za akcją, to będzie ona zbędna”
Noah Hughes odsłania nieco kulis na temat produkcji Rise of The Tomb Raider.
Noah Hughes, czyli dyrektor kreatywny w Crystal Dynamics – studia odpowiedzialnego za najnowsze Rise of the Tomb Raider, udzielił obszernego wywiadu dla Game Informera. Co można się dowiedzieć od Hughesa?
– Jeśli dalibyśmy wam akcję za akcją, to ta się szybko zestarzeje i będzie zbędna. Część z tego, co naprawdę jest warte świętowania w całym projekcie jest możliwość tworzenia estetyki na zasadzie różnych wariacji przechodzenia gry. Właśnie w tym miejscu czuję szczególne błogosławieństwo z pracy z Larą i marką Tomb Raider – mam różne aspekty przechodzenia gry. Elementy platformowe, walkę, puzzle… Taka różnorodność daje świeżość i sprawia, że gracz nie jest znudzony. Staramy się więc nie dostarczać tylko jednego rodzaju doświadczenia – opowiada o tworzeniu Rise of The Tomb Raider Noah Hughes z Crystal Dynamics.
Nie da się ukryć, że to dobre podejście do tworzenia gier. Ważne jest jednak odpowiednie wyważenie wszystkich aspektów. Graliście w Rise of the Tomb Raider? Podzielcie się opinią w komentarzach, czy waszym zdaniem wszystkie elementy zostały w grze dobrze zbalansowane pod względem częstotliwości i intensywności występowania.