BioShock na Unreal Engine 5 wygląda obłędnie. Musicie to zobaczyć!

Mężczyzna idący z pistoletem po mrocznym pomieszczeniu
PC

Jeden z użytkowników Reddita odtworzył pierwszego BioShock na silniku graficznym Unreal Engine 5. Oprócz tego zastosował również Ray Trancing, który wspiera i poprawia cieniowanie. Efekt jego pracy jest niesamowity.

Niejaki użytkownik noodlespagoodle siedem lat temu udostępnił wideo z pierwszego BioShock, który został odtworzony na Unreal Engine 4. Już wtedy materiał robił wrażenie i znacząco ulepszał warstwę wizualną pierwowzoru. Z kolei wczoraj wrzucił nagranie z BioShock, jednak tym razem w Unreal Engine 5 wraz z Ray Trancingiem. Gra wygląda niesamowicie dzięki najnowszym technologiom. Zresztą sami zobaczcie.

W produkcji poprawiono niemal każdy aspekt warstwy wizualnej. Tekstury mają wyższą rozdzielczość, animacje zostały ulepszone, a podczas walki, uświadczymy nowe efekty wizualne np. pojawiająca się krew na ekranie. Pierwsze rzuciło mi się w oczy cieniowanie, które pada na obiekty, budując tym samym większą głębię rozgrywki. Jest to zwłaszcza zauważalne w pomieszczeniach, w których panuje półmrok. W rozlanej wodzie widać odbicia innych powierzchni, a także padające na nie światło. Żaden BioShock nie prezentował się tak świetnie, choć widać pewne problemy ze stabilnością tytułu.

Patrząc na ten materiał, nie obstawiłbym, że premiera oryginału miała miejsce w 2007 roku (a wersja remaster w 2016, która lekko poprawiała grafikę). Nie ma co się jednak dziwić, skoro użytkownik wykorzystał najnowsze technologie. Pomimo podrasowanej strony wizualnej, w grze nadal da się wyczuć ten wyjątkowy klimat utopijnego miasta Rapture.

Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie