Akcja w Armored Warfare przenosi się na „Linię frontu”

Aktualizacja 0.17 wprowadza nową mapę PvP „Linia frontu” oraz poprawki oparte na opiniach społeczności.

Obsidian Entertainment i My.com przedstawiają najnowszy dodatek do Armored Warfare. Aktualizacja 0.17 skupia się na kilku zmianach podnoszących jakość rozgrywki i jest odpowiedzią na oczekiwane przez społeczność poprawki.

Nowe funkcje to m.in. opancerzony wóz bojowy VBR, wyzwanie PvE „Lewiatan” oraz duża, otwarta mapa PvP, „Linia frontu”. Czego możemy się spodziewać po nowej miejscówce?

Dwie wrogie kompanie czołgów zderzyły się w wielkiej bitwie, która zasiała straszne spustoszenie w okolicznym lesie. Jedna strona uderzyła od północy, miażdżąc gąsienicami czołgów zabudowania, zaś druga nadciągnęła z południa, przez zajęty pożarem las, po którym następnie pozostało tylko pogorzelisko. Kiedy w końcu obie siły się spotkały, rezultaty starcia były katastrofalne. Cały obszar jest napiętnowany śladami bitwy i wrakami rdzewiejących czołgów. Trzymaj się głównych dróg, aby zmierzyć się z wrogiem twarzą w twarz, lub wybierz widokowe punkty i walcz na długi dystans na Linii frontu – czytamy na oficjalnej stronie Armored Warfare.

Aktualizacja 0.17 zawiera

Nową mapę PvP „Linia frontu”: W związku z jej rozmiarem i otwartością terenu, nie zawiera ona żadnych naturalnych punktów rozmieszczenia pojazdów i zmusza do zmiany taktyki w zależności od składu drużyny. Sprawia to, że przebieg walki jest trudniejszy do przewidzenia, niż na innych mapach Armored Warfare, co zmusza gracza do bycia stale skupionym i świadomym otoczenia;

Nową misję PvE „Lewiatan”: Nowe wyzwanie w trybie kooperacji PvE. Dopiero, co ukończona satelita, Aurora, znajduje się na odległej wyspie na Pacyfiku, przygotowywana do jej dziewiczego lotu. Zadaniem graczy jest obrona satelity i obiektów na wyspie, powstrzymując wroga przed jej zdobyciem i zniszczeniem;

Dwa nowe pojazdy: Opancerzony wóz bojowy 8 poziomu VBR i niszczyciel czołgów premium 8 poziomu AMX 10 RCR;

Poprawki związane z opóźnieniami wystrzału: W wielu aspektach poprawiono model strzelania, ułatwiając graczom trafienie celu będąc w ruchu;

Poprawki do pojawiania się pojazdów SZI w trybie PvE: Przed pojawieniem się pojazdu-bota, nowy system sprawdzi jego linię widzenia oraz zadba o to, aby lokacja startowa nie znalazła się za blisko graczy. To powinno znacznie ograniczyć przypadki, kiedy pojazdy-boty pojawiały się w zasięgu wzroku użytkownika.

Źródło: materiał wydawcy, opracowanie własne

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.