Armored Warfare doczeka się wersji pudełkowej. Jest data premiery, będą bonusy

Wydaniem tytułu zajmie się firma Cenega.

Premiera pudełkowej edycji Armored Warfare nastąpi w dniu 14 października 2016 roku. Gra będzie dostępna w polskiej (napisy) wersji językowej, a za lokalizację odpowiada firma My.com.

Cenega podkreśla, że wersja cyfrowa sieciowej strzelaniny z czołgami w roli głównej przyciągnęła na świecie już 7 milionów graczy. Kto chce dołączyć do tego grona kupując tytuł w pudełeczku, otrzyma bonusy o wartości aż 150 zł. Co więcej, poprowadzimy do boju super nowoczesny, prototypowy polski czołg PL-01.

Oto dodatki, które trafią do nadchodzącego wydania Armored Warfare: Czołg premium BWP-1m (IV tier), 60 dni konta premium, 1500 złota (waluta premium), 2 000 000 kredytów (waluta w grze).

Armored Warfare to zręcznościowy symulator pojazdów pancernych, angażujący gracza w potyczki prowadzone na polach bitew znajdujących się na całym świecie. W grze znajduje się olbrzymia kolekcja nowoczesnych pojazdów pancernych, takich jak czołgi podstawowe, czołgi lekkie, działa samobieżne czy transportery opancerzone. Tytuł został stworzony przez weteranów branży gier, czyli przez legendarne studio Obsidian Entertainment.

Najważniejsze cechy Armored Warfare:

  • Nowoczesne pojazdy pancerne wszystkich typów: czołgi podstawowe, czołgi lekkie, działa samobieżne, transportery opancerzone i pojazdy zwiadowcze.
  • Sieciowy aspekt rozgrywki: bitwy PvP przeciw innym graczom oraz misje PvE w kooperacji przeciw sztucznej inteligencji.
  • Duże możliwości wyboru rodzaju maszyn oraz ich modyfikacji pozwalające każdemu na stworzenie swojego unikalnego stylu rozgrywki i zabawy.
  • Duże możliwości rozwoju w ramach 3 różnych drzewek technologicznych, oferujących ponad 100 typów różnych maszyn.
  • Dodatkowy element strategiczny – opcja rozbudowy specjalnej bazy dla każdego gracza, która może oferować bonusy pozwalające użytkownikowi na szybsze zdobywanie doświadczenia i funduszy.

Źródło: Cenega, opracowanie własne

Aktualizacja 0.17 Armored Warfare

Obsidian Entertainment i My.com przedstawiają najnowszy dodatek do Armored Warfare. Aktualizacja 0.17 skupia się na kilku zmianach podnoszących jakość rozgrywki i jest odpowiedzią na oczekiwane przez społeczność poprawki.

Nowe funkcje to m.in. opancerzony wóz bojowy VBR, wyzwanie PvE „Lewiatan” oraz duża, otwarta mapa PvP, „Linia frontu”. Czego możemy się spodziewać po nowej miejscówce?

Dwie wrogie kompanie czołgów zderzyły się w wielkiej bitwie, która zasiała straszne spustoszenie w okolicznym lesie. Jedna strona uderzyła od północy, miażdżąc gąsienicami czołgów zabudowania, zaś druga nadciągnęła z południa, przez zajęty pożarem las, po którym następnie pozostało tylko pogorzelisko. Kiedy w końcu obie siły się spotkały, rezultaty starcia były katastrofalne. Cały obszar jest napiętnowany śladami bitwy i wrakami rdzewiejących czołgów. Trzymaj się głównych dróg, aby zmierzyć się z wrogiem twarzą w twarz, lub wybierz widokowe punkty i walcz na długi dystans na Linii frontu – czytamy na oficjalnej stronie Armored Warfare.

Nową mapę PvP „Linia frontu”: W związku z jej rozmiarem i otwartością terenu, nie zawiera ona żadnych naturalnych punktów rozmieszczenia pojazdów i zmusza do zmiany taktyki w zależności od składu drużyny. Sprawia to, że przebieg walki jest trudniejszy do przewidzenia, niż na innych mapach Armored Warfare, co zmusza gracza do bycia stale skupionym i świadomym otoczenia;

Nową misję PvE „Lewiatan”: Nowe wyzwanie w trybie kooperacji PvE. Dopiero, co ukończona satelita, Aurora, znajduje się na odległej wyspie na Pacyfiku, przygotowywana do jej dziewiczego lotu. Zadaniem graczy jest obrona satelity i obiektów na wyspie, powstrzymując wroga przed jej zdobyciem i zniszczeniem;

Dwa nowe pojazdy: Opancerzony wóz bojowy 8 poziomu VBR i niszczyciel czołgów premium 8 poziomu AMX 10 RCR;

Poprawki związane z opóźnieniami wystrzału: W wielu aspektach poprawiono model strzelania, ułatwiając graczom trafienie celu będąc w ruchu;

Poprawki do pojawiania się pojazdów SZI w trybie PvE: Przed pojawieniem się pojazdu-bota, nowy system sprawdzi jego linię widzenia oraz zadba o to, aby lokacja startowa nie znalazła się za blisko graczy. To powinno znacznie ograniczyć przypadki, kiedy pojazdy-boty pojawiały się w zasięgu wzroku użytkownika.

Źródło: materiał wydawcy, opracowanie własne

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.