Weteran serii Fallout kpi z Bethesdy “Moja gra jest 5 razy większa!”
Były deweloper Bethesdy i doświadczony twórca m.in. serii Fallout tworzy własną grę, przy okazji… chyba wyśmiewa byłego pracodawcę. W sieci pojawił się post autora The Axis Unseen, w którym nawiązuje do wielkości świata w Skyrim, jednocześnie zwracając uwagę na rozbudowany ekosystem we własnej produkcji.
Tworzył Fallout, teraz ma własny projekt – to The Axis Unseen
Nate Purkeypile przez kilkanaście lat pracował w studiu Bethesda, od 2007 angażując się w projekty takie, jak choćby Fallout 3 i 4 (a nawet 76), czy The Elder Scrolls V: Skyrim. Twórca był odpowiedzialny za tworzenie światów w grach, które cechowała otwartość, wiele ścieżek i niezliczone kilometry kwadratowe czekające na naszą wizytę i eksplorację. Teraz tworzy jednak własną produkcję o nazwie The Axis Unseen i chyba postanowił wrócić do czasów poprzedniej pracy – aby porównać swoją grę do dzieł sprzed lat.
Gra przygotowywana przez Just Purkey Games to pierwszoosobowa gra akcji w mrocznym świecie, w którym przypada nam rola łowcy. Jak przyznaje twórca, w tytule znajdziemy masę stworów do ubicia, dlatego potrzeba sporo miejsca. A tak się składa, że jego gra ma być aż 5-krotnie większa od Skyrima.
Widzisz tę górę? Możesz tam pójść!
Nate Purkeypile
Zobacz też: Test laptopa Dream Machines RG4070-17PL31. Gamingowa maszyna do zadań specjalnych
Co ważne, gra wyjdzie na rynek już niedługo. Jej premiera została zaplanowana na 22 października 2024 roku. Nie zagracie jednak na konsolach. Tytuł będzie dostępny wyłącznie na PC. Trochę retro…
Źródło: Twitter