Until Dawn stawia na trudne wybory i Efekt Motyla

Until Dawn stawia na trudne wybory i Efekt Motyla
Filmiki z gier Newsy PS4 Wideo
[caption id="attachment_31336" align="aligncenter" width="1280"]Until Dawn Until Dawn[/caption] Sony pompuje kampanię reklamową nadchodzącego Until Dawn. Nowy zwiastun porządnie napakowano wartką akcją.
26 sierpnia Until Dawn wyląduje na PlayStation 4, więc do premiery pozostały niecałe dwa tygodnie. Promowanie tytułu trwa w najlepsze i po ostatnim interaktywnym zwiastunie z prawdziwymi aktorami, otrzymujemy kolejny, tym razem zrealizowany na silniku gry. Z poprzednim filmikiem łączy go motyw wyborów, które mają odegrać wielkie znaczenie podczas zabawy. Until Dawn może okazać się naprawdę ciekawym tytułem dla osób, którym nie przeszkadza fabuła rodem z horrorów klasy B. Wy stawiacie na ten tytuł?
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie