Tomb Raider ma nowe logo. Czyżby zapowiadał się powrót do korzeni?
Na wczorajszej konferencji State of Unreal zapowiedziano, że Crystal Dynamics rozpoczęło prace nad nową odsłoną serii Tomb Raider. Gra powstaje na silniku Unreal Engine 5 i możliwe, że zapewni powiew świeżości w tracącym zapał cyklu.
Zaprezentowano również nowe logo reprezentujące markę. Nie wiadomo czy zostanie ono uwzględnione na okładce powstającej gry, ale jest to bardzo prawdopodobne. Projekt sprawia wrażenie swoistego połączenia klimatu pierwszych odsłon Tomb Raider ze zreebotowaną trylogią.
Klimatyczny mix, o którym wspomniałem, świetnie pasuje do zeszłorocznych sugestii Crystal Dynamics. Studio wskazywało, że chce, aby nowe przygody Lary Croft nawiązywały zarówno do klasycznych części cyklu, jak i do najnowszych perypetii słynnej poszukiwaczki przygód.
Nie spodziewałbym się, że Lara Croft szybko ponownie zagości na naszych ekranach. Co prawda nie wiadomo od kiedy nowa gra jest w produkcji, ale Crystal Dynamics ma ręce pełne roboty. Poza nowym TR, studio rozwija Marvel’s Avengers, a także pomaga przy nadal powstającym Perfect Dark od The Initiative.
Mam nadzieję, że kolejne Tomb Raider wniesie nieco urozmaiceń do serii. Reboot z 2013 roku był super, Rise również się udało, ale zwieńczenie trylogii nie sprostało oczekiwaniom fanów. Niby nie była to zła gra, ale też nie było w niej niczego nadzwyczajnego.