The Dwarves przygotowują się do premiery

The Dwarves przygotowują się do premiery
Newsy PS4 XOne

Pełna lista zmian w ramach day-one patch.

Premiera The Dwarves zbliża się wielkimi krokami. Zespól THQ Nordic zdaje sobie sprawę z kilku problemów, z jakimi borykała się przedpremierowa wersja gry na konsolach, dlatego w momencie wydania gra otrzyma day-one patch na PlayStation 4 i Xbox One. Co dokładnie zmienia? Już śpieszymy z wyjaśnieniami.

Łatka usunie kilka błędów, usprawni interfejs użytkownika, kierowanie kamerą i mapę świata.

Poprawek jest dość sporo, czego dowodem jest lista poniżej.

Gra jednak powinna zyskać na płynności i kilku innych elementach.

Ważną informacją jest to, że na nowo zbalansowane zostaną niektóre bitwy.

Patch ma wielkość 7,13 GB na PlayStation4 i 3,09 na Xbox One.

Pełna lista poprawek wersji na Xbox One i PS4 obejmuje:

  • Optymalizację wydajności:
    ⦁  usunięcie zacięć gry w niektórych miejscach,
    ⦁  lepszy klatkaż na arenach dzięki wczesnemu załadowaniu, zmianach w zachowaniu wrogów i lepszemu trackingowi,
    ⦁  lepszy klatkaż w dodatkowych lokacjach dzięki poprawkom graficznym,
    ⦁   korektę tekstur.
  • Ulepszenia grafiki:
    ⦁  zmiękczenie obrazu w różnych miejscach,
    ⦁  ładniejszą mgłę w różnych lokacjach,
    ⦁  dodanie efektów jak para i dym w niektórych miejscach,
    ⦁  poprawki w tone-mappingu/HDR w wielu miejscach.
  • Poprawki:
    ⦁  optymalizację prowadzenia kamery, usuwającą skoki obrazu,
    ⦁  poprawki nakładania się postaci/Nav-Mesh,
    ⦁  liczne usprawnienia w interfejsie użytkownika,
    ⦁  usprawnienie umiejętności “Fake Death” Rodaria,
    ⦁  zmiany balansu w niektórych bitwach,
    ⦁  dodanie elementu na mapie świata, wskazującego ilość dni, jakie dana wioska jest w stanie oprzeć się atakom,
    ⦁  Boindil nie ogłusza już samego siebie, uderzając o ścianę,
    ⦁  dodanie informacji o pauzowaniu gry i wskazówek, jak wrócić do rozgrywki,
    ⦁  dodanie markera zadań pobocznych na mapie świata.
  • Naprawę błędów:
    ⦁  usunięcie potencjalnego crashu po zrestartowaniu Mifurdania Woods,
    ⦁  usunięcie potencjalnego crashu po pierwszej walce Bislipurem,
    ⦁  usunięcie błędu po przedstawieniu Andokaia/Djeruna,
    ⦁  usunięcie błędu po zejściu z dębu,
    ⦁  postać nie może zostać już zablokowana pomiędzy objektami,
    ⦁  naprawę błędów w renderowaniu postaci w UI.
  • Inne:
    ⦁  więcej muzyki w scenie końcowej,
    ⦁  dodanie brakujących postaci w armii orków w scenie końcowej,
    ⦁  dodanie drugiego slotu na AutoSave,
    ⦁  dodanie języka chińskiego.
Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie