The Dwarves przygotowują się do premiery
Pełna lista zmian w ramach day-one patch.
Premiera The Dwarves zbliża się wielkimi krokami. Zespól THQ Nordic zdaje sobie sprawę z kilku problemów, z jakimi borykała się przedpremierowa wersja gry na konsolach, dlatego w momencie wydania gra otrzyma day-one patch na PlayStation 4 i Xbox One. Co dokładnie zmienia? Już śpieszymy z wyjaśnieniami.
Łatka usunie kilka błędów, usprawni interfejs użytkownika, kierowanie kamerą i mapę świata.
Poprawek jest dość sporo, czego dowodem jest lista poniżej.
Gra jednak powinna zyskać na płynności i kilku innych elementach.
Ważną informacją jest to, że na nowo zbalansowane zostaną niektóre bitwy.
Patch ma wielkość 7,13 GB na PlayStation4 i 3,09 na Xbox One.
Pełna lista poprawek wersji na Xbox One i PS4 obejmuje:
- Optymalizację wydajności:
⦁ usunięcie zacięć gry w niektórych miejscach,
⦁ lepszy klatkaż na arenach dzięki wczesnemu załadowaniu, zmianach w zachowaniu wrogów i lepszemu trackingowi,
⦁ lepszy klatkaż w dodatkowych lokacjach dzięki poprawkom graficznym,
⦁ korektę tekstur. - Ulepszenia grafiki:
⦁ zmiękczenie obrazu w różnych miejscach,
⦁ ładniejszą mgłę w różnych lokacjach,
⦁ dodanie efektów jak para i dym w niektórych miejscach,
⦁ poprawki w tone-mappingu/HDR w wielu miejscach. - Poprawki:
⦁ optymalizację prowadzenia kamery, usuwającą skoki obrazu,
⦁ poprawki nakładania się postaci/Nav-Mesh,
⦁ liczne usprawnienia w interfejsie użytkownika,
⦁ usprawnienie umiejętności “Fake Death” Rodaria,
⦁ zmiany balansu w niektórych bitwach,
⦁ dodanie elementu na mapie świata, wskazującego ilość dni, jakie dana wioska jest w stanie oprzeć się atakom,
⦁ Boindil nie ogłusza już samego siebie, uderzając o ścianę,
⦁ dodanie informacji o pauzowaniu gry i wskazówek, jak wrócić do rozgrywki,
⦁ dodanie markera zadań pobocznych na mapie świata. - Naprawę błędów:
⦁ usunięcie potencjalnego crashu po zrestartowaniu Mifurdania Woods,
⦁ usunięcie potencjalnego crashu po pierwszej walce Bislipurem,
⦁ usunięcie błędu po przedstawieniu Andokaia/Djeruna,
⦁ usunięcie błędu po zejściu z dębu,
⦁ postać nie może zostać już zablokowana pomiędzy objektami,
⦁ naprawę błędów w renderowaniu postaci w UI. - Inne:
⦁ więcej muzyki w scenie końcowej,
⦁ dodanie brakujących postaci w armii orków w scenie końcowej,
⦁ dodanie drugiego slotu na AutoSave,
⦁ dodanie języka chińskiego.