Silent Hill 2 Remake oficjalnie. Polacy odpowiadają za grę, mamy wymagania na PC
Stało się! W trakcie wczorajszego pokazu Konami zapowiedziało Silent Hill 2 Remake. Tytuł powstaje w krakowskim Bloober Team. Są wymagania PC.
Ten dzień musiał w końcu nadejść i stało się to wczoraj w nocy. W trakcie dość długiego streamu z okazji zapowiedzi nowych gier Silent Hill zapowiedziano łącznie 4 pozycje. W tym znajdziemy 3 zupełnie nowe produkcje oraz odświeżenie uwielbianej przez wszystkich “dwójki”.
Nowe Silent Hill 2 powstaje w krakowskim zespole Bloober Team, czyli polskiego dewelopera odpowiedzialnego m.in. za The Medium czy Observer. Deweloperzy tworzą remake w oparciu o Unreal Engine 5. Opublikowano nowy zwiastun, który sugeruje, że możemy doczekać się naprawdę pięknej pozycji. Do tego na oficjalnej karcie Steam znajdziemy równie piękne obrazki z gry.
Twórcy zamierzają pozbyć się wszelkich ekranów wczytywania. Gra ma charakteryzować się tą samą przejmującą historią znaną z oryginalnego “SH2”, ale w dopasowanej do dzisiejszej publiki otoczce. Na razie nie znamy konkretów i nie wiemy, w jak dużym stopniu zmieni się gra. Na pewno porzucono charakterystyczny widok na rzecz kamery znad ramienia.
Pojawiły się również wymagania sprzętowe gry w wersji na PC. Silent Hill 2 będzie czasowym exclusivem konsolowym na PS5 (na 12 miesięcy), wyjdzie również na komputery osobiste.
Minimalne wymagania Silent Hill 2 Remake:
- System operacyjny: Windows 10 x64
- Procesor: Intel Core i5-8400 | AMD Ryzen 3 3300X
- Pamięć: 12 GB RAM
- Karta graficzna: AMD Radeon™ RX 5700 / NVIDIA® GeForce® GTX 1080
- DirectX: Wersja 12
- Miejsce na dysku: 50 GB dostępnej przestrzeni
- Do uruchomienia gry na minimalnych ustawieniach, w 30 FPS-ach i 1080p
Zalecane wymagania:
- System operacyjny: Windows 11 x64
- Procesor: Intel Core i7-8700K | AMD Ryzen 5 3600X
- Pamięć: 16 GB RAM
- Karta graficzna: NVIDIA® GeForce® 2080RTX albo AMD Radeon™ 6800XT
- DirectX: Wersja 12
- Miejsce na dysku: 50 GB dostępnej przestrzeni
- Do uruchomienia gry na wysokich ustawieniach w 60 FPS-ach lub średnie ustawienia; 30 klatek, FullHD (lub 4K) ze wsparciem DLSS
Gra na razie nie ma docelowej daty premiery. Przedstawienie wymagań sprzętowych sugeruje jednak, że nie będziemy musieli wcale długo czekać.