Robert Ocetkiewicz

Z grami związany już prawie 20 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było jedynie na Pegasusie. Fan wszelkiego rodzaju wyścigów, bijatyk oraz gier sportowych. Nie stroni także od dobrych FPS-ów oraz strategii. W swojej karierze recenzował już na łamach Interii, Onetu i magazynu o grach PlayBox. Poza grami, miłośnik motoryzacji, który uwielbia dźwięk V8.

1 komentarz

Shadow Of The Tomb Raider jednak nie zachowa 60 klatek na Xbox One X

Dwie opcje do wyboru dla graczy.

Kilka tygodni temu sieć obiegła informacja, jakoby Shadow Of The Tomb Raider miałoby działać na Xbox One X w rozdzielczości 4K i przy zachowaniu 60 klatek na sekundę. Okazuje się, że jednak tak nie będzie.

Square Enix oraz Eidos Montreal doprecyzowały wymienione kwestie. Shadow Of The Tomb Raider na Xbox One X będzie mieć dwie opcje do wyboru jeśli chodzi o grafikę. Pierwsza to granie w rozdzielczości 4K i 30 klatkach na sekundę, druga pozwoli na uruchomienie gry w 1080p i 60 klatkach na sekundę. Obie opcje na Xbox One X dostarczą jednak więcej szczegółów w porównaniu do wersji na zwykłym Xbox One.

Nie wiemy w tej chwili, jakie opcje będą zaoferowane dla posiadaczy PlayStation 4 Pro.

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się

2.8
Rated 2.8 out of 5
2.8 out of 5 stars (based on 72 reviews)
Excellent40%
Very good4%
Average2%
Poor1%
Terrible53%