Shadow Of The Tomb Raider jednak nie zachowa 60 klatek na Xbox One X

Dwie opcje do wyboru dla graczy.

Kilka tygodni temu sieć obiegła informacja, jakoby Shadow Of The Tomb Raider miałoby działać na Xbox One X w rozdzielczości 4K i przy zachowaniu 60 klatek na sekundę. Okazuje się, że jednak tak nie będzie.

Square Enix oraz Eidos Montreal doprecyzowały wymienione kwestie. Shadow Of The Tomb Raider na Xbox One X będzie mieć dwie opcje do wyboru jeśli chodzi o grafikę. Pierwsza to granie w rozdzielczości 4K i 30 klatkach na sekundę, druga pozwoli na uruchomienie gry w 1080p i 60 klatkach na sekundę. Obie opcje na Xbox One X dostarczą jednak więcej szczegółów w porównaniu do wersji na zwykłym Xbox One.

Nie wiemy w tej chwili, jakie opcje będą zaoferowane dla posiadaczy PlayStation 4 Pro.

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

1 (KOMENTARZ) w “Shadow Of The Tomb Raider jednak nie zachowa 60 klatek na Xbox One X

  • 6 maja 2018 at 20:52
    Permalink

    Czyli standard , zresztą powtórzony już po raz N-ty. Przecież tej gry w 4K i 60kl/s nie pociągnie nawet gtx1080.

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ: