Zamówienia przedpremierowe PlayStation 5 w polskich sklepach anulowane?
Do sieci trafiły wpisy rozgoryczonych klientów, którym przyszło rozmawiać z konsultantami sieci oferującymi elektronikę. Seria konsol PS5 rzekomo posiada defekt, co siłą rzeczy wydłuży okres oczekiwania na platformę.
Winna wszystkiemu ma być uszkodzona płyta główna. Przedstawiciele sieci Media Markt oraz X-kom – według doniesień internautów – przekazali telefonicznie wiadomość konsumentom, którzy złożyli pre-order. Choć pod jednym z wpisów X-kom jest zaskoczony sytuacją, tak potwierdza jednocześnie, że zweryfikuje przypadek.
Sony dotychczas nie zabrało oficjalnego stanowiska w tej sprawie. Zapewne, kiedy dopiero potwierdzona zostanie informacja o wadliwej partii, wtedy producent konsoli się do tego ustosunkuje.
Będziemy informować Was na bieżąco czy wiadomość została potwierdzona. Wczesne partie sprzętu niestety często posiadają różnego rodzaju defekty, które utrudniają czy uniemożliwiają użytkowanie urządzeń. Czy tak będzie tym razem? Tego nie wiadomo.
Dajcie znać w komentarzach, czy z Wami też się ktoś kontaktował w sprawie odwołania waszego zamówienia przedpremierowego.
Źródło: Antyweb