Promocja na Xbox One S. Teraz konsola z grami jeszcze taniej

Promocja na Xbox One S. Teraz konsola z grami jeszcze taniej
Newsy XOne

Nowa oferta Microsoftu.

Microsoft prezentuje reklamę telewizyjną towarzysząca wiosennej kampanii promocyjnej Xbox One S. Producent zaprezentował również dedykowane zestawy z konsolami, przygotowane z myślą o rodzinnej rozrywce, opartej o gry dla najmłodszych, streaming wideo z Netflix i innych popularnych serwisów VOD w jakości 4K oraz filmy Blu-ray 4K Ultra HD.

Spoty reklamowe zostały opublikowane na kanale Xbox Polska w YouTube.

Ceny wybranych zestawów z konsolami Xbox One S, oferowanych przez sieci Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, Saturn, X-kom, Komputronik oraz NeoNet, a także w Sklepie Microsoft, zaczynają się od 999 zł (orientacyjna cena detaliczna).

Każdy zestaw zawiera wybrane gry, abonament Xbox Live Gold na okres 6 miesięcy oraz 1-miesięczny abonament próbny Xbox Game Pass.

  • Konsola Xbox One S z dyskiem twardym 1TB
  • Wbudowany odtwarzacz Blu-ray 4K Ultra HD
  • Bezprzewodowy kontroler Xbox One z technologią Bluetooth i gniazdem 3,5 mm do zestawu słuchawkowego
  • Gra Rush: Przygoda ze studiem Disney Pixar
  • Gra Disneyland Adventures
  • 6-miesięczny abonament Xbox Live Gold z dostępem do 4 dodatkowych gier co miesiąc*
  • 1-miesięczny abonament próbny Xbox Game Pass z dostępem do katalogu ponad 150 gier
  • Kabel HDMI I kabel zasilania sieciowego
  • Konsola Xbox One S z dyskiem twardym 1TB
  • Wbudowany odtwarzacz Blu-ray 4K Ultra HD
  • Bezprzewodowy kontroler Xbox One z technologią Bluetooth i gniazdem 3,5 mm do zestawu słuchawkowego
  • Gra The SIMS 4
  • Gra Sea of Thieves
  • 6-miesięczny abonament Xbox Live Gold z dostępem do 4 dodatkowych gier co miesiąc*
  • 1-miesięczny abonament próbny Xbox Game Pass z dostępem do katalogu ponad 150 gier
  • Kabel HDMI I kabel zasilania sieciowego

Źródło: Microsoft

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie