Prince of Persia: The Sands of Time Remake ma spore problemy. Twórcy zaczynają od nowa
Wychodzi na to, że na Prince of Persia: The Sands of Time Remake trochę jeszcze poczekamy. Twórcy wrócili do tablicy i kreślą grę zupełnie od nowa.
Problemy Ubisoftu, odcinek kolejny. Firma w ostatnim czasie mierzy się z wieloma problematycznymi projektami. Skull & Bones nie może wyjść od wielu lat (i w tym roku gry również raczej nie zobaczymy), tak samo jak i Beyond Good & Evil 2. Firma niedawno skasowała trzy projekty, ale na szczęście nie Prince of Persia: The Sands of Time Remake. Tytuł również powstaje bardzo długo; jego premierę przesuwano, a zmieniano nawet studio odpowiadające za tę pozycję.
Teraz na stronie francuskiego giganta pojawiło się nowe oświadczenie, które nie brzmi zbyt dobrze. W praktyce oznacza ono, że pozycja wciąż istnieje i powstaje, ale deweloperzy zaczęli od zera. Także nie ma sensu spodziewać się premiery ani w tym, ani zapewne nawet w przyszłym roku.
Jeśli chodzi o fazę deweloperską, to jesteśmy teraz na etapie koncepcyjnym. Odkąd przejęliśmy projekt, przyglądamy się opiniom społeczności i znajdujemy własny sposób na dostarczenie gry. Teraz budujemy zespół, definiujemy priorytety, tworzymy prototypy, testujemy elementy i zastanawiamy się, w jaki sposób możemy uwzględnić opinie społeczności w rozwoju gry.
– wyjaśnia Jean-Francois Naud z Ubisoft Montreal
Deweloperzy zapewniają, że w tym roku o grze nie usłyszymy. Jeżeli więc mieliście nadzieję na pokaz czegokolwiek związanego z remake’iem kultowej gry z Księciem Persji, lepiej przestańcie się łudzić. Zespół jednak zapewnia, że “wszyscy wkładamy w ten projekt nasze siły i serce”. Wielka szkoda, że PoP ma problemy, ale lepiej dostać dopracowany i godny legendy remake niż potworka, w którego nikt nie będzie chciał grać.