Polski survival Green Hell wielkim sukcesem. Dzisiaj aktualizacja gry

Koszty produkcji Green Hell wraz z marketingiem zwróciły się w sześć tygodni od premiery gry w wersji early access, poinformował Creepy Jar, producent i wydawca tytułu. Dotychczas gra sprzedała się w ponad 93 000 kopii.

Grę kupiono już ponad 93000 tysięcy razy, co oznacza,zwrot kosztów produkcji wraz z marketingiem, które wyniosły 3,5 miliona złotych.Świetne oceny graczy sprawiają, że znajdujemy się wciąż w czołówce gier na platformie Steam. Cały czas pracujemy nad tym by gra była coraz bardziej atrakcyjna dla użytkowników. I tak się dzieje. Wydaje się, że nasze szacunki zakładające sprzedaż 300 000 kopii w rok od premiery były bardzo ostrożne-komentuje Marek Soból, członek zarządu Creepy Jar.

Do wiosny 2019 r. czeka nas aż 6 dużych aktualizacji Green Hell z czego jedna trafi do użytkowników już dziś. Wprowadza ona m.in. nowe gatunki zwierząt i oraz znacznie rozszerza możliwości budowania.

Green Hell

Green Hell trafił na rynek w wersji early access 29 sierpnia. To gra z cieszącego się dużą popularnością gatunku survival simulation, gdzie gracz sam musi poradzić sobie w trudnym i nieznanym dla niego środowisku dżungli amazońskiej.  Od początku gra trafiła do czołówki bestsellerów platformy Steam i znajduje się tam już siódmy tydzień. Grę oceniło już ponad 1400 graczy, a średnia ocen to wciąż blisko 8.5.

Źródło: informacja prasowa

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.