Patch gigant. Ubisoft usuwa problem, który trapił grę od premiery i dodaje ciekawą nowość

W grze pojawia się nowy tryb.

Ubisoft przedstawia szczegóły aktualizacji 8 do Ghost Recon Wildlands. Patch jest dostępny od 10 października na PlayStation 4 i Xbox One, a na PC wyląduje 12 października.

Update 8 na PC będzie zajmował 4,7 GB (Steam) lub 9,5 GB (Uplay). Na konsolach zaś zajmuje do 11 GB, w zależności od aktualnej wersji. W grze wyświetli się powiadomienie, gdy tylko aktualizacja będzie dostępna. Uwaga: gracze będą musieli zrestartować grę, by zainstalować aktualizację. Gra w trybie kooperacji wymagać będzie zgodnej wersji gry.

Premiery gier (9-15 października 2017). Koniec pewnej epoki w CoD, II wojna światowa, mocny horror…

Jakie nowości? Ubisoft podkreśla, że głównym daniem patcha 8 do Ghost Recon Wildlands jest nowy tryb taktyczny Ghost War. Po premierze dostępnych będzie 12 klas i 8 różnych map. Należy dokładnie przemyśleć taktykę, gdyż nawet martwi towarzysze mogą stać się twoim celem – w dowolnej chwili możesz ich reanimować.

Poprawiliśmy też jakość połączenia w kampanii. Model sieciowy kampanii Ghost Recon Wildlands oparty jest na połączeniach peer-to-peer. Aby usunąć problemy z połączeniem, odczuwane od premiery gry, zdecydowaliśmy się wesprzeć go serwerami przekaźnikowymi, jak w przypadku trybu PVP Ghost War. Przekierowują one pakiety między graczami, którzy nie mogą połączyć się bezpośrednio ze sobą, eliminując wiele sytuacji, w których nie mogą grać razem przez konflikt NAT. Aby ograniczyć do minimum opóźnienia, które może to wywołać, rozmieściliśmy serwery w różnych rejonach geograficznych i wybraliśmy takie, które zapewniają najszybszy transfer pakietów między graczami – zaznacza deweloper.

Patch 8 do Ghost Recon Wildlands

MISJE/NARRACJA

  • – W „El Cardinal” naprawiono błąd, który sprawiał, że gracz nie mógł ponownie się pojawić po przegranej misji

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

  • – Naprawiono błąd, który sprawiał, że przy wyposażeniu pojawiał się napis „NOWOŚĆ”, mimo że nie było tam nowo odblokowanych przedmiotów
  • – Naprawiono błąd, który sprawiał, że ostrzeżenie o nadlatującej rakiecie pojawiało się zbyt późno
  • – Naprawiono błąd, który sprawiał, że nie wyświetlała się liczba zdobytych punktów prestiżu

KOOPERACJA

  • – Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracz nie mógł być wykopany z lobby, jeśli próbowało to zrobić kilku graczy naraz
  • – Dodano serwery przekaźnikowe, by poprawić jakość połączenia między graczami

ROZGRYWKA

  • – Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracz strzelający z bagażnika samochodu mógł stracić kontrolę nad postacią
  • – Poprawiono nową animację lądowania helikoptera

STABILNOŚĆ

  • – Naprawiono błąd, który sprawiał, że użytkownicy Norton Antivirus mieli problem z uruchomieniem gry

NARKOSZLAK

  • – W „El Invisible” naprawiono błąd, który sprawiał, że ekran „Misja nieudana” nie pojawiał się, uniemożliwiając jej rozegranie.
PC
  • – Poprawiono precyzję ruchów myszki przy nowym układzie sterowania helikopterem. Wykorzystaliśmy przyspieszenie myszki, malejące wraz ze wzrostem prędkości helikoptera i zwolnienie jej ruchów, gdy gracz jedzie pojazdem; poprzednia wersja powodowała utratę prędkości kątowej
  • – Naprawiono błąd, który sprawiał, że drzwi pojazdów zawsze wyświetlane były jako zamknięte podczas używania NVidia Ansel

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.