Ubisoft usuwa poważne błędy w South Park

Oto lista zmian, które trafiły niedawno do nowego South Park.

Patch 2.0 do South Park The Fractured But Whole wylądował na komputerach PC likwidując kilka błędów, które poważnie utrudniały rozgrywkę lub wręcz ją uniemożliwiały. Łatka wkrótce powinna pojawić się na konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

W przypadku poprawek na blaszakach, na pierwszy plan wysuwa się usunięcie problemu z czarnym ekranem. Jeśli posiadacie grę w wersji Steam, nie powinniście już doświadczać takiej nieprzyjemności podczas uruchamiania South Park The Fractured But Whole. Ponadto w przypadku korzystania z klawiatury, która nie rejestruje naciskania więcej niż dwóch klawiszy równocześnie, dostępna będzie opcja pominięcia minigry kiblowej.

Co jeszcze? Poniżej pełny spis.

Patch 2.0 do South Park The Fractured But Whole:

• Użytkownicy Steama nie powinni już mieć problemów z czarnym ekranem podczas uruchamiania.
• W przypadku korzystania z klawiatury, która nie rejestruje naciskania więcej niż dwóch klawiszy równocześnie, dostępna będzie opcja pominięcia minigry kiblowej.
• Rozwiązaliśmy problem z animacjami/dialogami pani Cartman, które czasem były powielane w jednej z misji.
• Rozwiązaliśmy problem ze spadkami liczby klatek na sekundę w różnych miejscach w grze.
• Rozwiązaliśmy problem polegający na zacinaniu się walki w historii.
• Rozwiązaliśmy problem polegający na tym, że wysoka liczba klatek na sekundę uniemożliwiała czasem prawidłowe zachowanie pchanych/ciągniętych przedmiotów.
• Ustawienie limitu 60 klatek na sekundę powinno również wyeliminować zacinanie się postaci.
• Rozwiązaliśmy problem polegający na tym, że Nowy miał na sobie w grze swoje zwykłe ubranie w przypadku ręcznego zapisania lub załadowania gry po scence z Wendy i przed następującą po niej minigrą.
• Rozwiązaliśmy problem polegający na zacinaniu się postaci w związku z problemami z liczbą klatek na sekundę.
• Gracze powinni już mieć możliwość odebrania poszczególnych elementów Pakietu zabójcy w Ubisoft Club pojedynczo, bez konieczności odebrania ich wszystkich naraz.
• Nie można już sprzedawać nagród z Ubisoft Club sprzedawcom w grze.
• Minigra z portfelem jest teraz uaktualniana tylko w momencie zmiany poziomu na wyższy lub niższy. Opuszczenie lub zresetowanie gry nie będzie miało wpływu na poziom.
• Ikona obrażeń obszarowych Super-Tweeka jest teraz poprawna.
• Gra wyświetla się teraz prawidłowo w menedżerze zadań.

**Poprawki, w których są spoilery** 
• Rozwiązaliśmy problem polegający na zacinaniu się podczas walki ze Spontaniczną Dupencją.
• Gracze nie powinni mieć już problemów z niekończącym się ładowaniem na ekranie przed walką z upojonym winem Randym.
• Rozwiązaliśmy problem polegający na braku możliwości zakończenia walki, który powodował, że gracz miał dostęp tylko do menu pauzy, gdy skorzystał z superumiejętności Gadżeciarza podczas walki z bossem — Zmutowanym Kylem.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.