Patch 1.4 do The Division przyczyną problemów na Xbox One. Jest oficjalny komunikat

0 komentarzy

Ubisoft pracuje nad naprawą i wdraża tymczasowe rozwiązanie.

Dwa dni temu patch 1.4 do The Division został udostępniony na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Jak się teraz okazuje, na tej ostatniej platformie nie obyło się bez problemów, spowodowanych nową łatką.

Jak informuje Ubisoft na oficjalnym forum gry, po zaimplementowaniu aktualizacji 1.4 zauważyliśmy dużą liczbę zgłoszeń dotyczących problemu „ksztuszenia” się gry na Xbox One. Po przebadaniu problemu, odkryliśmy, że jest on powiązany z czatem głosowym w grze.

W ramach rozwiązania tymczasowego, czat głosowy zostanie tymczasowo wyłączony, tylko na Xboxie One. Oznacza to, że tymczasowo nie będzie możliwości komunikacji głosowej w grze, zarówno w ramach czatu z grupą jak i zbliżeniowego. Nie będzie to jednak miało wpływu na czat głosowy systemu Xbox – zaznacza deweloper dodając, że trwają prace nad ostatecznym rozwiązaniem błędu.

Poniżej przypominamy jeszcze raz najważniejsze zmiany, które wprowadza najnowszy update The Division.

Patch 1.4 do The Division – co się zmienia?

Zmiany w wyposażeniu:

– Cały sprzęt od 2. poziomu świata gry charakteryzowany jest przez trzy podstawowe atrybuty – Uzbrojenie, Wytrzymałość, Elektronikę – z których jeden zawsze jest wyższy od dwóch pozostałych.
– Inne premie, takie jak szansa na trafienie krytyczne czy obrażenia po trafieniu w głowę, zostaną obniżone, aby pasowały do nowego zbalansowania gry.
– Sprzęt nie będzie już zapewniał premii do umiejętności, ale plecaki, kabury i nakolanniki zyskają nowe sloty na modyfikacje osiągów, co poszerzy wasze możliwości rozwoju postaci.
– Zestawy wyposażenia będą miały swoje klasy dostosowane do tych samych poziomów, co topowe wyposażenie.
– Rozrzut statystyk pomiędzy klasami wyposażenia został zlikwidowany.
– Talenty związane z topowym wyposażeniem zostały zbilansowane na nowo.
– Z gry usunięto premie zwiększające ilość łupu.

Zmiany dotyczące łupu:

– Wszyscy przeciwnicy (tyle że w trakcie najazdów jedynie ci słynni) mogą teraz pozostawić po sobie zdobycz o klasie wyposażenia odpowiadającej waszemu poziomowi świata gry.
– Przedmioty zostały podzielone na różne kategorie, by ograniczyć zjawisko nakładania się.
– Wszystkie zestawy wyposażenia są teraz dostępne dla ogółu graczy.
– Na wyższych poziomach trudności gracze zdobywają więcej przedmiotów.
– Z finałowej skrzyni w Podziemiach można wydobyć fioletowy przedmiot jedynie na normalnym stopniu trudności na 1. poziomie świata gry.
– Elementy zestawu Widmo Banshee można teraz zdobywać wszędzie, tak jak wszystkie pozostałe zestawy.
– Gra została wzbogacona o modyfikacje na 33. poziomie. Są one teraz dostępne dla przedmiotów na wszystkich poziomach jakości.

Zmiany związane ze zrównoważeniem:

– Zdobycz w trakcie najazdów będzie teraz skoncentrowana na określonych slotach ekwipunku, nie zaś na zestawach wyposażenia.

Zmiany dotyczące dostawców i zamkniętych zasobników:

– Doświadczenie zdobywane powyżej 30. poziomu będzie naliczane w systemie sprawności polowej, dzięki czemu z każdym wypełnieniem paska doświadczenia gracz otrzyma zamknięty zasobnik.
– Zamknięte zasobniki zapewniają losowe przedmioty dostosowane do klasy wyposażenia gracza oraz niewielkie kwoty Kredytów Feniksa.
– Dostawcy handlujący za kredyty oraz dostawcy w Strefie Mroku sprzedają zamknięte zasobniki. Różnica między zasobnikami polega jedynie na tym, że te ze Strefy Mroku zapewnią graczowi nieco więcej Kredytów Feniksa.
– Asortyment u dostawców nie jest już odświeżany codziennie, lecz raz w tygodniu.
– Dostawca Strefy Mroku w SM06 będzie sprzedawał losowe elementy zestawów wyposażenia, po jednym na każdy slot. Dostawca handlujący za Kredyty Feniksa również będzie sprzedawał elementy zestawów, ale na losowe sloty.
– Ceny niektórych przedmiotów zostały obniżone.
– Zmniejszono wymagania co do rang Strefy Mroku. Aby kupić zamknięty zasobnik Strefy Mroku, trzeba mieć co najmniej 20. rangę.

Wytwarzanie:

– Zadania związane z wytwarzaniem zapewnią nagrodę w postaci zamkniętych zasobników.
– Z wytwarzania usunięte zostały wymogi dotyczące technologii Division.
– Nie będzie już można kupować schematów słynnego uzbrojenia. Stare schematy nie będą usuwane z ekwipunków, ale nie zostaną też dostosowane do nowego systemu rozgrywki.

Pozostałe zmiany:

Wprowadziliśmy też nieco drobnych zmian, które powinny poprawić jakość rozgrywki w The Division. Na przykład zwiększyliśmy ilość danych wywiadowczych zdobywanych w ramach misji zwiadowczo-likwidacyjnych – teraz oprócz zwykłego łupu będzie można też zdobyć 5-10 pakietów danych. Na koniec jeszcze jedna drobna uwaga: aktywacja punktu montażowego trwa teraz o pół sekundy krócej.

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.
Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się