Patch 1.4 do The Division wylądował. Oto lista zmian

0 komentarzy

Najnowsza aktualizacja jest całkiem spora.

Patch 1.4 do The Division został właśnie udostępniony na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Według informacji przekazanych przez Ubisoft, łatka waży od 4,5 do 5,7 GB w zależności od platformy.

Dewelopery wprowadzili do The Division naprawdę dużo poprawek. Mamy zmiany w rozgrywce, broniach, umiejętnościach czy pancerzach. Ubisoft zaznacza, że najnowszy update to duży krok naprzód, który poczujemy podczas rozgrywek.

Pełna lista zmian (naprawdę ogromna) jest póki co dostępna jedynie w języku angielskim i można ją przejrzeć tutaj. Na polskim forum Ubisoftu opisano jednak najważniejsze zmiany, które prezentujemy poniżej.

Patch 1.4 do The Division – co się zmienia?

Zmiany w wyposażeniu:

– Cały sprzęt od 2. poziomu świata gry charakteryzowany jest przez trzy podstawowe atrybuty – Uzbrojenie, Wytrzymałość, Elektronikę – z których jeden zawsze jest wyższy od dwóch pozostałych.
– Inne premie, takie jak szansa na trafienie krytyczne czy obrażenia po trafieniu w głowę, zostaną obniżone, aby pasowały do nowego zbalansowania gry.
– Sprzęt nie będzie już zapewniał premii do umiejętności, ale plecaki, kabury i nakolanniki zyskają nowe sloty na modyfikacje osiągów, co poszerzy wasze możliwości rozwoju postaci.
– Zestawy wyposażenia będą miały swoje klasy dostosowane do tych samych poziomów, co topowe wyposażenie.
– Rozrzut statystyk pomiędzy klasami wyposażenia został zlikwidowany.
– Talenty związane z topowym wyposażeniem zostały zbilansowane na nowo.
– Z gry usunięto premie zwiększające ilość łupu.

Zmiany dotyczące łupu:

– Wszyscy przeciwnicy (tyle że w trakcie najazdów jedynie ci słynni) mogą teraz pozostawić po sobie zdobycz o klasie wyposażenia odpowiadającej waszemu poziomowi świata gry.
– Przedmioty zostały podzielone na różne kategorie, by ograniczyć zjawisko nakładania się.
– Wszystkie zestawy wyposażenia są teraz dostępne dla ogółu graczy.
– Na wyższych poziomach trudności gracze zdobywają więcej przedmiotów.
– Z finałowej skrzyni w Podziemiach można wydobyć fioletowy przedmiot jedynie na normalnym stopniu trudności na 1. poziomie świata gry.
– Elementy zestawu Widmo Banshee można teraz zdobywać wszędzie, tak jak wszystkie pozostałe zestawy.
– Gra została wzbogacona o modyfikacje na 33. poziomie. Są one teraz dostępne dla przedmiotów na wszystkich poziomach jakości.

Zmiany związane ze zrównoważeniem:

– Zdobycz w trakcie najazdów będzie teraz skoncentrowana na określonych slotach ekwipunku, nie zaś na zestawach wyposażenia.

Zmiany dotyczące dostawców i zamkniętych zasobników:

– Doświadczenie zdobywane powyżej 30. poziomu będzie naliczane w systemie sprawności polowej, dzięki czemu z każdym wypełnieniem paska doświadczenia gracz otrzyma zamknięty zasobnik.
– Zamknięte zasobniki zapewniają losowe przedmioty dostosowane do klasy wyposażenia gracza oraz niewielkie kwoty Kredytów Feniksa.
– Dostawcy handlujący za kredyty oraz dostawcy w Strefie Mroku sprzedają zamknięte zasobniki. Różnica między zasobnikami polega jedynie na tym, że te ze Strefy Mroku zapewnią graczowi nieco więcej Kredytów Feniksa.
– Asortyment u dostawców nie jest już odświeżany codziennie, lecz raz w tygodniu.
– Dostawca Strefy Mroku w SM06 będzie sprzedawał losowe elementy zestawów wyposażenia, po jednym na każdy slot. Dostawca handlujący za Kredyty Feniksa również będzie sprzedawał elementy zestawów, ale na losowe sloty.
– Ceny niektórych przedmiotów zostały obniżone.
– Zmniejszono wymagania co do rang Strefy Mroku. Aby kupić zamknięty zasobnik Strefy Mroku, trzeba mieć co najmniej 20. rangę.

Wytwarzanie:

– Zadania związane z wytwarzaniem zapewnią nagrodę w postaci zamkniętych zasobników.
– Z wytwarzania usunięte zostały wymogi dotyczące technologii Division.
– Nie będzie już można kupować schematów słynnego uzbrojenia. Stare schematy nie będą usuwane z ekwipunków, ale nie zostaną też dostosowane do nowego systemu rozgrywki.

Pozostałe zmiany:

Wprowadziliśmy też nieco drobnych zmian, które powinny poprawić jakość rozgrywki w The Division. Na przykład zwiększyliśmy ilość danych wywiadowczych zdobywanych w ramach misji zwiadowczo-likwidacyjnych – teraz oprócz zwykłego łupu będzie można też zdobyć 5-10 pakietów danych. Na koniec jeszcze jedna drobna uwaga: aktywacja punktu montażowego trwa teraz o pół sekundy krócej.

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.
Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się