Patch 1.07 do Wiedźmina 3 ma kilka ukrytych zmian

Patch 1.07 do Wiedźmina 3 ma kilka ukrytych zmian
Newsy PC PS4 XOne
[caption id="attachment_29053" align="aligncenter" width="1200"]Wiedźmin 3 Wiedźmin 3[/caption] Oprócz oficjalnej listy poprawek, patch 1.07 do Wiedźmina 3 zawiera jeszcze kilka rzeczy, o których wcześniej CD Projekt RED nie wspominał. Oto one.
Najnowsza aktualizacja Wiedźmina 3 zawiera około 100 poprawek do gry. Jednak nie wszystkie znalazły się na liście, którą wcześniej publikowaliśmy. Znajdziecie ją w tym miejscu. Na forum NeoGAF gracze dzielą się dodatkowymi zmianami, które udało im się spostrzec po instalacji patcha. Otóż niektóre z ulepszonych ekwipunków wymagają teraz posiadania wyższego poziomu. Często nawet o kilka stopni. Ponadto nie można już palić przeciwników bez końca, a przy tym sprawić, by cały czas płonęli bez możliwości wykonywania innych ruchów. Ponadto same obrażenia spowodowane ogniem, nie zabierają już tak dużo energii przeciwnikom jak wcześniej. To jednak nie wszystko. Podczas upadku z dużej wysokości, nie musimy wciskać już przycisku odpowiedzialnego za skakanie przy lądowaniu, co ma amortyzować upadek. Teraz ruch ten dzieje się automatycznie. Oprócz tego, dodane zostało wsparcie dla DualSchocka 4 w wersji na PC.
Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie