Od dzisiaj granie w The Crew 2 ma być jeszcze przyjemniejsze. Nowa aktualizacja

Od dzisiaj granie w The Crew 2 ma być jeszcze przyjemniejsze. Nowa aktualizacja
Newsy PC PS4 XOne

Kto lubi posiedzieć przy The Crew 2, właśnie otrzymał nową aktualizację gry, która powinna rozwiązać wiele problemów technicznych oraz poprawić stabilność. Oto patch 1.0.3 do The Crew 2 w szczegółach. Zobaczcie listę zmian.

Ubisoft wypuścił właśnie patch 1.0.3 do The Crew 2. Aktualizacja została zaimplementowana podczas krótkiej przerwy technicznej, która rozpoczęła się o godzinie 10:00 czasu polskiego i trwała około 30 minut. Ten patch zostanie pobrany automatycznie na wszystkich platformach – czyli PC, PS4 oraz Xbox One – i będzie wymagany do gry.

Wśród najważniejszych zmian aktualizacji Ubisoft wymienia:

  • [Naprawiono] Wykorzystywanie błędów w zdobywaniu punktów w trybie kooperacji i w dynamicznym freestyle’u
  • [Naprawiono] Brakujące nagrody przy zdobywaniu niektórych poziomów legendy
  • [Naprawiono] Brak możliwości zapisania ulubionego pojazdu
  • Dodatkowe poprawki, usprawniony balans rozgrywki i stabilność działania

Tak z kolei prezentuje się pełny changelog dla lipcowej aktualizacji The Crew 2:

THE CREW 2 – INFORMACJE O PATCHU 1.0.3 – 25 LIPCA [PC/PS4/XB1]
PC (604629) / PS4 I XBOX ONE (604297)

STEROWANIE

  • Kierownice
    • [Naprawiono] Zawieszenie gry przy podłączonej kierownicy Thrustmaster T500RS

CECHY

  • Zadania fotograficzne
    • [Naprawiono] Brak zaliczenia zadania fotograficznego przy niektórych rozdzielczościach.
  • Edytor barw
    • [Naprawiono] Niepoprawne wyświetlanie podglądu barw w czasie przeglądania najnowszych barw i 100 najlepszych.
  • Udostępnianie filmów
    • [Naprawiono] Xbox One – Tytuł nie wyświetla komunikatów przy próbie UDOSTĘPNIENIA nagrania na YouTube, gdy funkcja udostępniania poza Xbox Live jest zablokowana.

ROZGRYWKA

  • AI
    • [Naprawiono] Problemy z ruchem drogowym w czasie swobodnej jazdy ze znajomymi po mostach.
  • Wykorzystywanie błędów
    • [Naprawiono] Wchodzenie / wychodzenie z menu pauzy skutkujące zwiększeniem liczby fanów nawet po osiągnięciu limitu.
    • [Naprawiono] Gracze mogą zdobywać duże ilośc punktów biorąc udział w wydarzeniach w trybie kooperacji.
  • Ulubione pojazdy
    • [Naprawiono] Gracze nie mogą dodawać pojazdów do ulubionych, gdy w kryjówce wyświetlany jest pojazd z programu lojalnościowego.
  • Pogoda
    • [Naprawiono] Problemy z wyborem poprawnej pory dnia w czasie gry kooperacyjnej.

POSTĘP

  • Poziomy legendy
    • [Balans] Zwiększono sławę potrzebną do zdobycia kolejnego poziomu legendy.
    • [Naprawiono] Gracze zgłaszali błąd 3_db2db69_261 przy próbie odebrania nagrody legendy.
    • [Naprawiono] Gracze zgłaszali błąd 3_db2db69_77 przy próbie odebrania nagrody mając pełny ekwipunek.
  • Szansa na zdobycie łupu
    • [Balans] Zwiększono częstotliwość pojawiania się epickich (fioletowych) przedmiotów na poziomie trudnym

ZMIANY TECHNICZNE

  • Kompatybilność
    • [Naprawiono] Gracze nie mogą grać z procesorem z ostatnim zestawem instrukcji ustawionym na SSE4.
    • [Naprawiono] Gracze nie mogą grać w The Crew 2 korzystając z konfiguracji zawierającej karty AMD i NVidia jednocześnie (karta zintegrowana / dedykowana)
  • Stabilność
    • [Naprawiono] Niektórzy gracze z procesorami starej generacji zgłaszali zamknięcie gry przy wystepowaniu dźwięków niektórych silników.
    • [Naprawiono] Rzadkie przypadki zamknięcia gry przy niskiej liczbie klatek na sekundę.
    • [Naprawiono] Rzadkie przypadki zamknięcia gry przy interakcji z dynamicznymi elementami na mapie.
    • I inne poprawki stabilności.

INTERFEJS

  • Powiadomienia
    • [Naprawione] Popup programu nagród pojawia się nawet po odblokowaniu wszystkich występujących w nim pojasdów
    • [Naprawione] Xbox One – gra wyświetla zaproszenia nawet gdy gracz zablokuje opcję “Inni mogą się komunikować głosowo, tekstowo i wysyłać zaproszenia”.
    • [Naprawione] Brak informacji w grze dla nowo otrzymanych zawartości ze specjalnych wydarzeń i pracowników pomocy.
  • Menu pilota
    • [Naprawione] Czas spędzony w trybie zawieszenia jest dodawany do całkowitego czasu gry.

Źródło: Ubisoft, opracowanie własne

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie