Mody do Fallout 4. Będą, ale szybko ich nie zobaczymy
[caption id="attachment_29683" align="aligncenter" width="1280"]
Fallout 4[/caption]
Bethesda przyznaje, że obecny priorytet, to poprawianie błędów oraz przygotowanie Fallout 4 do premiery. A kiedy dostaniemy narzędzia do tworzenia modów?

Pete Hines z Bethesdy tłumaczy na łamach brytyjskiego serwisu IGN, że producenci skupiają się na doszlifowaniu Fallout 4, by w dniu premiery - zaplanowanej na 10 listopada tego roku - nie było przykrych niespodzianek. Deweloper dodaje, że mody do Fallout 4 oczywiście będą i firma udostępni zestaw narzędzi do ich tworzenia, lecz to temat na przyszły rok.
- Nikogo nie interesują mody, jeśli gra jest do bani - wyjaśnia krótko Pete Hines. Zaznacza, że wszystkie moce zostaną przerzucone na tworzenie narzędzi moderskich dopiero wtedy, gdy zakończy się ostateczne polerowanie Fallout 4.
Co ciekawe, Hines wspomniał również - choć bardzo ogólnie - jak ma działać platforma do tworzenia modów. Na tej samej powstaną modyfikacje na PC oraz Xboksa One? - Idea jest taka, żeby narzędzia współdziałały z wszystkimi platformami, lecz prawda jest taka, że system jeszcze nie istnieje.
Nadal nie potwierdzono niestety, czy mody do Fallout 4 zobaczymy również na PlayStation 4.