Karabiny w Modern Warfare III są za mocne? Gracze chcą, aby je osłabić

Modern Warfare III
Newsy PC PS4 PS5 Xbox Series Xbox Series S XOne

Tryb multiplayer w Call of Duty: Modern Warfare III jest oceniany dobrze, ale nie jest pozbawiony wad. Jedną z nich jest niekoniecznie udany balans broni używanych przez graczy. Część z nich narzeka na zbyt mocne karabiny, które ewidentnie górują nad innymi rodzajami uzbrojenia. Czy doczekamy się znerfienia części oręża?

Modern Warfare III czeka na lepszy balans w aktualizacji

Tryby rozgrywki multiplayer to prawdopodobnie najważniejsze elementy poszczególnych odsłon serii. Nawet niezbyt udane kampanie dla jednego gracza nie mają aż takiego znaczenia, jak wieloosobowa rozgrywka na nowych i starych mapach. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej odsłony serii. Ta zdobyła sporo negatywnych ocen, jest uznawana za jedną z gorszych w historii, a mimo to przyciąga do multiplayera miliony graczy. Z trybem są jednak pewne problemy.

Gracze, a przynajmniej część z nich zaczęła narzekać na słaby balans uzbrojenia. Okazuje się, że na serwerach królują karabiny szturmowe. Ten rodzaj oręża ma gwarantować znaczącą przewagę nad innymi typami, powodując zachwianą rozgrywkę. Wielu fanów podchodzi teraz do gry na zasadzie albo z karabinem, albo wcale. To słaba sytuacja, bo jednak opcji broni w nowym Call of Duty jak zwykle jest sporo.

Fani narzekają też na niską efektywność innych broni, jak choćby pistoletów maszynowych. Te zawsze były ważne w trybie online, głównie z uwagi na szybkostrzelność i użyteczność na krótkich dystansach, co było przydatne podczas rozgrywek na małych mapach. Deweloperzy ze studia Sledgehammer Games obiecali, że przyjrzą się temu problemowi. Karabiny zostały już nieco osłabione w ostatniej aktualizacji, ale widocznie potrzeba dalece idących zmian.

To nie jedyny aspekt, który został w trybie online popsuty. W tym znaleźć się dało kilka exploitów, jak choćby bug związany z bieganiem. Pisaliśmy niedawno o tym, że w grze da się biegać… czołgając. Postać z jednej strony leży na ziemi, wiec jest trudniejsza do trafienia, a z drugiej porusza się z prędkością sprintu. To na szczęście zostało naprawione. Na koniec zapraszamy do naszej recenzji, jeżeli zastanawiacie się nad zakupem gry.

Dawid Szafraniak
O autorze

Dawid Szafraniak

Redaktor
Pierwsze growe szlify zbierał jeszcze w erze PS1, aby później zapoznawać się z kolejnymi wcieleniami japońskiej konsoli, skosztować Xboksa i Switcha. Ostatecznie najbardziej lubi PC, a ostatnio nawet i granie w chmurze. Królują u niego FPS-y, gry akcji nieczęsto górujące nad filmami i tytuły wyścigowe, które podobno #nikogo. Święta Trójca gamingu? Pierwsze Modern Warfare, seria Mass Effect i Uncharted. Bez tego nic nie miałoby sensu. Poza grami lubi planować kolejne podróże i chwytać za aparat fotograficzny podczas meczów piłki nożnej.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie