MGS V: The Phantom Pain. Zobaczcie, jak PS4 odstawiło PS3
[caption id="attachment_32233" align="aligncenter" width="1920"] MGS V: The Phantom Pain[/caption]
Zapraszamy na porównanie grafiki w MGS V: The Phantom Pain. Konfrontacja nowej i starej generacji konsoli od Sony.
MGS V: The Phantom Pain będzie jedną z najgorętszych premier tego miesiąca i jedną z ostatnich wielkich gier, które zawitają jeszcze na PlayStation 3 oraz Xboksa 360. Trzeba pogodzić się niestety z faktem, że lasty-geny są powoli spychane przez wielkich producentów na boczny tor.
Dlatego cieszy, że w MGS V: The Phantom Pain zagramy jeszcze na starszych konsolach, które nawet nieźle sobie radzą pod względem graficznym z nowym tytułem Hideo Kojimy. Serwis GearNuke postanowił porównać tytuł w wersji na PlayStation 3 z tym, co widzimy na PlayStation 4.
Redaktorzy portalu starali się dobrać jak najbardziej podobne kadry do swojego porównania, lecz ze względu na obecny w MGS V: The Phantom Pain cykl dnia i nocy, trudno było czasem trafić w takie samo oświetlenie. Weźcie to zatem pod uwagę, skupiając się na obserwowaniu szczegółów i detali świata.
Podczas, gdy sama grafika na PS3 wygląda naprawdę dobrze, gorzej z płynnością. Na last-genach nowy MGS ma problemy z utrzymaniem płynnych 30 klatek na sekundę. W przypadku PS4 otrzymujemy z kolei niemal stabilne 60 fps-ów.
[gallery columns="4" ids="32230,32231,32232,32233,32234,32235,32236,32237,32238,32239,32240,32241,32242,32243,32244,32245,32246,32247,32248,32249,32250,32251,32252,32253,32254,32255,32256,32257,32258,32259"]