CD Projekt RED ujawnia szczegóły największej aktualizacji Gwinta

Zobaczcie, co wpadnie w przyszłości do polskiej karcianki.

Wczoraj CD Projekt RED przedstawił pierwsze szczegóły świątecznej aktualizacji Gwinta. Już wcześniej Paweł Burza mówił o niej: Już niebawem wyląduje największy, najbardziej soczysty, najbardziej niesamowity i najbardziej epicki update w historii Gwinta.

Teraz na stronie gry możemy przeczytać: Nadciąga zima, a wraz z nią największa dotychczas aktualizacja GWINTA. Nowe jednostki, potężni bohaterowie, dowódcy i czary wkrótce zasilą szeregi frakcji w Wiedźmińskiej Grze Karcianej. Poznaj ich umiejętności, mocne i słabe strony nim ruszysz do boju.

Jednocześnie ujawniono 20 nowych kart do Gwinta:

NEUTRALNE

  1. Tarcza z łusek wywerny Karta Specjalna, Przedmiot
    Wzmocnij jednostkę o siłę bazową brązowej lub srebrnej jednostki w twojej ręce.
  2. Chłopska milicja Karta Specjalna, Taktyka
    Wypełnij rząd Parobkami.
  3. Pomniejsze Demony Jednostka, Relikt
    Przenieś jednostkę ze swojej talii do swojej ręki, po czym odrzuć losową kartę.
  4. Geralt: Yrden Jednostka, Wiedźmin
    Zresetuj wszystkie jednostki i usuń ich znaczniki.
  5. Saskia: Smoczy Ogień Jednostka, Drakonid, Aedirn
    Wygnaj karty ze swojej ręki i dobierz tyle samo kart.

POTWORY

  1. Wilkołak Jednostka, Przeklęty, Bestia
    Odporność. Ulepsz o 7 w kontakcie ze Światłem księżyca.
  2. Strzyga Jednostka, Relikt, Przeklęty
    Zadaj 8 pkt obrażeń jednostce, która nie jest Potworem.
  3. Prządka: Inkantacja Jednostka, Relikt, Czarodziej
    Wybierz: Ulepsz wszystkie sojusznicze Relikty o 2 lub Zagraj brązowy lub srebrny Relikt ze swojej talii i ulepsz go o 2.

NILFGAARD

  1. Wiedźmin szkoły Żmii Jednostka, Wiedźmin
    Zadaj 3 pkt obrażeń. Zwiększ zadawane obrażenia o 1 za każdą kartę Alchemii w twojej talii początkowej.
  2. Jad Wisielców Karta Specjalna, Przedmiot
    Wybierz: Zadaj 2 pkt obrażeń wrogowi i wszystkim jednostkom z jego kategorii lub Zniszcz brązową lub srebrną jednostkę Neutralną.
  3. Letho: Królobójca Jednostka, Wiedźmin
    Wybierz: Zniszcz wrogiego Dowódcę na polu bitwy i zmień swoją siłę na 11 lub Zagraj brązową lub srebrną Taktykę ze swojej talii.

KRÓLESTWA PÓŁNOCY

  1. Kołowrót Karta Specjalna, Taktyka
    Stwórz brązową Maszynę Królestw Północy i wzmocnij ją o 2.
  2. Vincent Jednostka, Przeklęty, Bestia
    Zniszcz pancerz wszystkich jednostek, po czym wzmocnij tę jednostkę o połowę zniszczonych punktów.
  3. Seltkirk Jednostka, Oficer, Przeklęty, Aedirn
    Stocz pojedynek z wrogiem. 3 pkt pancerza.

SCOIA’TAEL

  1. Pół-elf łowca Jednostka, Elf, Żołnierz
    Stwórz kopię tej jednostki.
  2. Milaen Jednostka, Elf
    Zadaj 4 pkt obrażeń jednostkom na obu krańcach rzędu.
  3. Isengrim: Uciekinier Jednostka, Elf, Oficer
    Stwórz srebrną kartę specjalną lub Stwórz srebrną jednostkę Scoia’tael.

SKELLIGE

  1. Kościany talizman Karta Specjalna, Przedmiot
    Wybierz: Wskrześ brązową Bestię lub Uzdrów sojusznika i ulepsz go o 3.
  2. Derran Jednostka, Klan Dimun, Przeklęty
    Za każdym razem, gdy wróg odnosi obrażenia, wzmocnij tę jednostkę o 1.
  3. Him Klan Brokvar, Przeklęty
    Wybierz: Zagraj Przeklętą jednostkę ze swojej talii lub Stwórz srebrną jednostkę z talii przeciwnika.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.