Do GTA The Trilogy The Definitive Edition powrócił 20-letni bug z trzeciej części

Do GTA The Trilogy The Definitive Edition powrócił 20-letni bug z trzeciej części
PC PS4 PS5 Switch Xbox Series Xbox Series S XOne

Bug znany z GTA III powrócił po równo 20 latach. W najnowszym GTA The Trilogy The Definitive Edition również możemy uczynić nasze auto gigantycznym.

Chyba zacznę robić listę najbardziej zabawnych błędów z remastera GTA…

GTA The Trilogy The Definitive Edition z kolejnym kuriozalnym bugiem

Fani marki GTA raczej nie mają za bardzo powodów do radowania się. Oczekiwany przez wielu remaster trzech pierwszych trójwymiarowych odsłon serii okazał się, lekko mówiąc, komediowy. I to nie w tym dobrym tego słowa znaczeniu.

Wystarczy przypomnieć tylko o bugach, o których pisaliśmy wcześniej. Drzwi w San Andreas, które najwyraźniej powstały na zamówienie giagantów? Są. Nakrętki niczym pączki? Także je mamy. Deszcz, który oślepia? Jest! Wielkie samochody? Jak przeczytacie poniżej – również odhaczone.

Na Twitterze pojawiło się kolejne doniesienie dotyczące zabawnych bugów w odświeżonej kolekcji Grand Theft Auto. Najnowsze odkrycie może spowodować łzy nostalgii – fani z pewnością znają błąd sprzed 20 lat.

Chodzi o bardzo dziwaczny sposób, w jaki reagują samochody, gdy zaczniemy nimi „wywijać”. Jazda „pod wpływem”, czyli wychylając się autem na lewo i prawo powoduje, że samochód… rośnie. Tak, wiem, jak to brzmi, ale zobaczcie sami.

Na początku wideo samochód gracza bez problemu mieści się na pojedynczym pasie. Na samym końcu – z trudem daje radę poruszać się na połowie całej drogi. Jak wyjaśnia jeden z internautów, bug jest najpewniej kolejnym wcieleniem popularnego „Ghost Car” z GTA III, w którym mogliśmy uczynić nasze auto niezniszczalnym i „niematerialnym”. Zapewne dziwaczny błąd powstał właśnie przez to, że remastery wykorzystują kod oryginalnych gier.

Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie