GRID 2019 – wymagania sprzętowe, czyli jaki PC do nowych wyścigów

Codemasters ujawnia wymagania sprzętowe dla GRID 2019. Poznaliśmy minimalną oraz zalecaną konfigurację.

Mistrzowie kodu przedstawili minimalne i zalecane/rekomendowane wymagania sprzętowe GRID 2019. Możemy zatem sprawdzić, jaki PC poradzi sobie z uruchomieniem wyścigów na minimalnych detalach, a w jakiej konfiguracji sprzętowej rozwinie skrzydła.

Trzeba przyznać, że wymagania sprzętowe gry nie są wygórowane i jedyne, co zwraca szczególną uwagę, to 100 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym. Do pogrania na minimum wystarczy nam procesor Intel i3 2130, karta graficzna na poziomie Nvidia GT 640 oraz 8 GB RAM. Jest zatem naprawdę przystępnie. Maksymalne ustawienia również nie spowodują, że nasze blaszaki rozgrzeją się zbyt mocno. Tutaj producent zaleca CPU Intel i5 8600k, GPU Nvidia GTX 1080 i 16 GB RAM.

GRID 2019 – wymagania sprzętowe minimalne

  • Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego
  • System operacyjny: Windows 10 (tylko 64-bit)
  • Procesor: Intel i3 2130 / AMD FX4300
  • Pamięć: 8 GB RAM
  • Karta graficzna: Nvidia GT 640 / HD7750
  • DirectX: Wersja 12
  • Sieć: Szerokopasmowe połączenie internetowe
  • Miejsce na dysku: 100 GB dostępnej przestrzeni
  • Karta dźwiękowa: Kompatybilna z DirectX

GRID 2019 – wymagania sprzętowe zalecane

  • Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego
  • System operacyjny: Windows 10 (tylko 64-bit)
  • Procesor: Intel i5 8600k / AMD Ryzen 5 2600x
  • Pamięć: 16 GB RAM
  • Karta graficzna: Nvidia GTX 1080 / RX590
  • DirectX: Wersja 12
  • Sieć: Szerokopasmowe połączenie internetowe
  • Miejsce na dysku: 100 GB dostępnej przestrzeni
  • Karta dźwiękowa: Kompatybilna z DirectX

Przypominamy, że GRID zmierza na komputery PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox OnePremiera została ustalona na 11 października tego roku. Pościgamy się, siadając za kierownicą ponad 70 samochodów, w tym 911 RSR, Ferrari 488 GTE, Ford GT40 czy Pontiac Firebird Modified

Wyścigi odbędą się na czterech kontynentach. Pojawimy się m.in. w Chinach (Szanghaj), Malezji (Sepang), Japonii (Okutama), Wielkiej Brytanii (Silverstone), Hiszpanii (Barcelona), Stanach Zjednoczonych (San Francisco i Indianapolis), Kubie (Hawana) oraz Australii (Sydney).

GRID ma się odznaczać realistycznym systemem obrażeń, który wpłynie nie tylko na wygląd, lecz również na wydajność prowadzonych pojazdów. Wyścigi wyposażono także w system „nemezis”, dzięki któremu kierowcy AI będą próbowali zemścić się na graczach np. za to, że puknęliśmy ich niby przypadkiem na zakręcie i wypadli z trasy. Do tego zobaczymy mechanikę nagradzającą umiejętną jazdę – jeśli będziemy dobrzy, otrzymamy specjalne punkty, a za nie rozwiniemy nasze konto kierowcy.




Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ: