Gran Turismo 7 w 4K i 60 FPS. Na dokładkę ray-tracing
Gran Turismo 7 zdecydowanie spełni oczekiwania miłośników wizualnych doznań. Gra zadziała jednocześnie w 4K i 60 klatkach na sekundę.
Informacji na temat wydajności gier na PlayStation 5 ciąg dalszy. Po Demon’s Souls Remake przyszła pora na coś dla miłośników szybkich aut, czyli oczywiście Gran Turismo 7.
Promocje i najtańsze gry na PS5 | |
Reklama |
Na oficjalnej stronie PlayStation pojawiły się nowe informacje na temat kontynuacji kultowej serii wyścigów. Poza opisem samej gry ujawniono również kilka technologicznych szczegółów.
GT7 będzie działać w 60 klatkach na sekundę i z włączonym ray-tracingiem w rozdzielczości 4K. Choć konsole nowej generacji reklamowały się tym, że będą utrzymywać wysoką płynność rozgrywki w wysokiej rozdzielczości, to wiele osób martwiło się o to, czy słowa te znajdą potwierdzenie w rzeczywistości.
W przeciwieństwie do wspomnianego wyżej Demon’s Souls nie napisano nic o ewentualnym wyborze pomiędzy wyższą rozdzielczością a płynnością rozgrywki, więc Sony w tym przypadku nie zamierza bawić się w kompromisy. GT7 ma działać płynnie i wyglądać przy tym olśniewająco.
Na faktyczny werdykt graczy musimy poczekać jeszcze do premiery. Wszystko leży teraz w rękach twórców, którzy ostatecznie zadecydują o tym, czy ich produkcja spełni obietnice producenta konsoli.
Siódma odsłona Gran Turismo będzie tytułem startowym na PlayStation 5. Gra ukaże się w Polsce wraz z nowym sprzętem Sony już 19 listopada.