Gothic 2: Dzieje Khorinis – oto trailer i mały pokaz możliwości nowego zespołu
Zapraszamy na filmik od nowej ekipy pod kierownictwem Piotra Czołnowskiego, która pracuje nad modem Gothic 2: Dzieje Khorinis.
Po rozpadzie pierwotnego zespołu tworzącego Gothic 2: Dzieje Khorinis powstały dwa niezależne obozy, które nadal się ze sobą ścierają i prowadzą walkę, pracując jednocześnie nad własnymi wersjami moda. Potyczki prawne zostawiamy jednak za sobą i przechodzimy do konkretu, na który czekają gracze. Oto teaser Gothic 2: Dzieje Khorinis powstającego pod kierownictwem Piotra Czołnowskiego.
Jak czytamy w komunikacie przesłanym do naszej redakcji: Jest to mały pokaz możliwości, jakie posiada nowy zespół. Wiele elementów jest jeszcze do dopracowania, ale jedno jest pewne. Wszystko będzie w porządku.
7 premier na obecny tydzień. Mroczny survival w końcu wychodzi z cienia!
Takie zapewnienie nam się podoba i sądzimy, że nie jest rzucane od tak sobie. Gothic 2: Dzieje Khorinis Piotra Czołnowskiego powstaje i ma się dobrze! Przypominamy, że już na początku kwietnia usłyszeliśmy, że mod do gry Gothic II „Dzieje Khorinis” ujrzy światło dzienne i będzie dopracowany na najwyższym, możliwym do realizacji przez zespół, poziomie zarówno pod kątem rozgrywki, fabuły jak i skryptów.
Zapraszamy na poniższy teaser i koniecznie dajcie znać, czy Waszym zdaniem twórcy uchwycili klimacik, za którym tak tęsknimy po skończeniu Gothic 2.
Gothic 2: Dzieje Khorinis – co to takiego? (informacje ze strony projektu)
Dzieje Khorinis to dodatek do popularnej gry Gothic, wprowadzający całkiem nową historię osadzoną w burzliwych czasach, na ponad 10 lat przed wydarzeniami pierwszej oraz drugiej części sagi.
Publikacja modyfikacji planowana jest w dwóch częściach, kolejno pierwszej na nowej wyspie Vaduz, oraz drugiej na wyspie Khorinis.
Akcja Dziejów rozgrywa się na wyspie Vaduz, będącej częścią królestwa Myrtany i stanowiącej jej ważny ośrodek handlowy, wydobywczy oraz rolniczy. Na Vaduz znajdziemy ogromne miasto (o tej samej nazwie), liczne farmy, kopalnie, tawerny, rywalizujące gildie kupieckie, klasztor Adanosa i wiele innych ciekawych miejsc czekających na odkrycie.
W grze mamy okazję wcielić się w bohatera imieniem Lars, którego życie zmienia się drastycznie za sprawą intrygi. Przed graczem pojawi się opcja dołączenia do jednej z wpływowych gildii, oraz decydowania o losie swoim, i swoich wrogów. Podczas rozgrywki spotkamy wiele postaci z uniwersum Gothica i poznamy ich historię jeszcze z przed czasów powstania bariery.
Druga część przygód Larsa jest bezpośrednią kontynuacją pierwszej części fabuły i oferuje podróż na Khorinis. Wyspę dobrze znaną każdemu fanowi sagi Gothic, ukazaną w okresie jej świetności przed powstaniem bariery.
Modyfikacja cechuję się bezwzględną zgodnością z lore sagi, profesjonalnym aktorskim dubbingiem, oraz niespotykaną dbałością o szczegóły.
Cechy
- Pierwszy ŚWIATOWY projekt fanowski z profesjonalnym dubbingiem aktorskim
- Nowy główny bohater.
- Wyspa Vaduz – zupełnie nowy świat bijący wielkością te z poprzednich części!.
- Khorinis, Górnicza Dolina i Stara Kopalnia jakich wcześniej nie było!
- Dbałość o fabularną zgodność z sagą.
- Nowe modele 3D.
- Możliwość posługiwania się tarczą.
- Wiele skarbów do odnalezienia.
- Zadania poboczne.
- Elementy humorystyczne.
- Nowe przedmioty.
- Nowe tekstury.
- Nowe gildie i zbroje.
- Profesjonalny soundtrack skomponowany wyłącznie na potrzeby modyfikacji.
- Nowe dźwięki otoczenia.
- Obszerna ilość nowych efektów cząsteczkowych.
- I wiele, wiele innych.