Ghost Recon Breakpoint – Tryb Immersyjny to ogromne zmiany, ale… premiera opóźniona
Ubisoft informuje, że aktualizacja wprowadzająca do Ghost Recon Breakpoint tzw. Tryb Immersyjny nie zostanie udostępniona w lutym, jak wcześniej planowano.
Już w listopadzie zeszłego roku Ubisoft informował, że pracuje nad bardziej immersyjną i radykalną wersją Ghost Recon Breakpoint planowaną na początek 2020 roku. Początkowo zakładano, że oczekiwane zmiany nadejdą w lutym, lecz Ubisoft informuje teraz, że nie wyrobi się z aktualizacją na czas. Nie pozostawiono nas jednak w niepewności, ponieważ deweloper obiecuje premierę Trybu Immersyjnego wiosną tego roku.
Ghost Recon Breakpoint – Tryb Immersyjny na wiosnę
Ubisoft podkreśla, że zespół opracowujący nowy tryb nie przypuszczał, że będzie on tak bardzo złożony.
Naszym celem w nowym trybie immersyjnym jest dostarczenie imponującej aktualizacji gry, wykorzystując opinie społeczności jako podstawę. Tryb immersyjny jest oparty na wynikach Ankiety Społecznościowej, obserwacji graczy zebranych przez naszych Menedżerów Społeczności oraz warsztatów z Firmą Delta wraz z obszernym testowaniem gry. Jesteśmy w trakcie tworzenia doświadczenia, które zmieni sposób, w jaki możesz grać w Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint – zaznacza deweloper.
Złożoność nowego trybu okazała się jednak dużym wyzwaniem, stąd przesunięcie premiery na wiosnę 2020. Więcej szczegółów dotyczących szykowanych zmian mamy poznać 5 marca. Już w listopadzie dowiedzieliśmy się jednak, że w nowym trybie planowane są następujące zmiany w rozgrywce:
- Usunięcie poziomu sprzętu i progresji łupów
- Możliwość zmieniania/wzmacniania elementów związanych z przetrwaniem
Ubisoft poinformował, że wraz z immersyjną aktualizacją w Ghost Recon Breakpoint pojawi się klasa Inżyniera i Epizod 2.