Prawdziwie nex-genowy fotorealizm na Unreal Engine 4. Kiedy zobaczymy to w grach?

Prawdziwie nex-genowy fotorealizm na Unreal Engine 4. Kiedy zobaczymy to w grach?
Newsy PC

Ciekawe, czy gry nowej generacji na PS5 i Xbox Series X zbliżą się do takiego poziomu.

Dekogon Studios prezentuje niesamowicie wyglądające wnętrza stworzone w środowisku Unreal Engine 4. Jak widać, technologia ta może dostarczyć nam prawdziwie fotorealistycznych doświadczeń. Pytanie – cz będą je w stanie dostarczyć nowe konsole PlayStation 5 i Xbox Series X… Z pewnością pierwsze gry nie wykorzystają potencjału konsol, lecz kto wie, jakie fajerwerki zobaczymy na next-genach za kilka lat. Pecety to osobna działka, lecz cóż… wiele multiplatformowych gier jest ciągniętych w dół, by dopasować się do konsol.

Największe wrażenie – z udostępnionych przez studio prac – robi sala gimnastyczna. Czy też macie skojarzenia z The Last of Us i sceną walki z Purchlakiem? To było chyba pierwsze spotkanie z tym powolnym, lecz jakże mocnym przeciwnikiem. Aż chciałoby się zobaczyć tę akcję w takiej oprawie.

Kolejne prace – równie niezłe, lecz nierobiące już takiego wrażenia – prezentują np. tunel metra, wagonik kolejki czy biuro jakiegoś “retro” detektywa (dzięki DSO Gaming).

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie