Forza Horizon 4 – pory roku, mapa i edytor kierowcy. Duży gameplay

Forza Horizon 4 – pory roku, mapa i edytor kierowcy. Duży gameplay
Filmiki z gier Newsy PC XOne

Zapraszamy na spory kawałek rozgrywki z Forza Horizon 4, który został okraszony komentarzem deweloperów.

Playground Games przeprowadziło niedawno specjalny streaming z Forza Horizon 4, podczas którego nie tylko mogliśmy zobaczyć gameplay z oczekiwanych wyścigów, lecz również dowiedzieliśmy się, że cała mapa w Forza Horizon 4 będzie niemal taka sama – jeśli chodzi o rozmiary – co w Forza Horizon 3.

Materiał daje nam również wgląd w rozbudowany edytor kierowcy, lecz głównym daniem są tutaj pory roku w Forza Horizon 4 (widzimy lato) oraz ich wpływ na mapę i zachowanie się samochodów. Przykładowo, latem pewne zbiorniki wodne mogą wysychać, dzięki czemu trasy będą prowadzone w innych miejscach, podobnie zimą, gdy stawy i jeziora pokryje lód.

Forza Horizon 4 – data premiery, informacje

Miejscem akcji dla Forza Horizon 4 będzie Wielka Brytania, którą odwiedzimy na konsolach Xbox One oraz komputerach PC z systemem Windows 10. Kiedy? Data premiery wyścigów została ustalona na 2 października 2018 roku.

Lista pojazdów z nowej odsłony Forza Horizon będzie zawierała 450 samochodów od 100 w pełni licencjonowanych producentów. Gra wrzuca nas do otwartego świata, w którym doświadczymy nie tylko zmiennych pór dnia oraz warunków pogodowych. Będą również zmienne pory roku! Wpłynie to na wszystkich graczy jednocześnie, którzy będą się znajdować na serwerach gry.

Deweloperzy zaznaczają, że Forza Horizon 4 zaoferuje rozgrywkę w płynności 60 klatek animacji na sekundę. Posiadacze konsol Xbox One X oraz komputerów PC skorzystają z rozdzielczości 4K oraz trybu HDR.

Forza Horizon 4 – misje fabularne jak w Crazy Taxi

Playground Games ujawniło, że Forza Horizon 4 po raz pierwszy wprowadzi do serii elementy narracyjne nazwane Horizon Stories. Cóż to takiego? Będą to różne misje z fabułą. Wcielimy się np. w kaskadera pracującego dla magazynu sportowego czy w taksówkarza.

Nie oczekujcie nie wiadomo jak rozbudowanej fabuły. – To naprawdę fajne, niewielkie misje oparte na narracji– powiedział Benjamin Penrose dla serwisu Destructoid. Będziemy mogli nawet wziąć udział w narracjach związanych z innymi grami wyścigowymi, np. z klasycznym tytułem Crazy Taxi.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie