Ofiary i ołtarze, czyli nowy pomysł Ubisoftu na zabawę w For Honor
Walka z bonusami.
Ubisoft prezentuje szczegóły trybu Tribute do For Honor, który wkrótce (konkretna data nieznana) wyląduje na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One i będzie dedykowany większym mapom, takim jak Ruiny Wieży, Kanion, Wioska, Stocznia czy Las.
Tribute to zabawa 4 na 4 graczy, którzy zamiast o punkty na mapie, mają walczyć o trzy ofiary (w formie podarku, przedmiotu). Jeśli znajdziemy ofiarę na mapie, będziemy musieli zanieść ją na specjalny ołtarz. W zależności od złożonej ofiary, zyskamy określony bonus:
- Vindicator Blessing – zwiększa atak całej drużyny, a gracz kładący ofiarę na ołtarzu zyskuje prędkość oraz możliwość szybszego odebrania przedmiotu z rąk przeciwnika.
- Guardian Blessing – dostajesz małą tarczę regenerującą, a na dodatek przeciwnik będzie miał trudniej, jeśli chodzi o odebranie nam kolejnej niesionej ofiary.
- Oracle Blessing – zyskujemy coś na zasadzie widzenia przez ściany. Na mapie oraz radarze zobaczymy pozycję wroga, który niesie ofiarę na ołtarz.