For Honor – testy alpha w liczbach. Czas gry, najpopularniejsza postać, tryby rozgrywki i wiele więcej
Ubisoft zaprasza na podsumowanie testów.
W zeszłym miesiącu wybrańcy mogli sprawdzić For Honor osobiście, biorąc udział w zamkniętej alphie produkcji. Dostaliśmy trzy tryby rozgrywki oraz sześć klas postaci.
Teraz przyszła pora na podsumowanie testów, które Ubisoft przedstawia za pomocą poniższej infografiki. Możemy się z niej dowiedzieć m.in., że średnio gracze spędzili przy testach około 4,5 godziny, wybierali najczęściej postać samuraja Orochi i preferowali głównie tryb rozgrywki 4vs4, gdzie jeden mecz trwał przeciętnie lekko ponad 8 minut.
Zanim przejdziecie do grafiki z cyferkami i statystykami, zapraszamy również na podsumowanie wideo, w którym deweloperzy obiecują przyjrzeć się zgłaszanym przez graczy problemom i wziąć się ostro do pracy.
Jeśli braliście udział w testach For Honor, piszcie o swoich wrażeniach, a my przypominamy, że gra zadebiutuje 14 lutego przyszłego roku na komputerach PC oraz konsolach obecnej generacji: PlayStation 4 i Xbox One.
For Honor – liczycie na pełnoprawną kampanię dla jednego gracza? Ubisoft na to…
For Honor to obecnie jedna z najbardziej oczekiwanych gier i nic dziwnego – gracze są żądni nowych IP mając często dosyć powielania tych samych kalek, serwowanych w nowej oprawie graficznej. Świeża krew zawsze się przyda!
Obecnie wszyscy są skupieni na trybie sieciowym For Honor, który był możliwy do przetestowania w niedawnych, zamkniętych testach alpha. Nie zapominajmy jednak, że produkcja będzie wyposażona również w kampanię fabularną, o której póki co, Ubisoft zbyt wiele nie mówi. Czyżby szykowała się krótka fabuła, będąca zapychaczem i uzupełnieniem trybu sieciowego? Jak wynika z wypowiedzi jednego z deweloperów, na szczęście ma być wręcz odwrotnie.
– Dostaniecie pełnoprawną kampanię fabularną, filmową przygodę, w której najpierw wcielicie się w średniowiecznego rycerza (Warden), następnie wejdziecie w skórę wikinga (Raider) a później zostaniecie samurajem (Orochi). Zagramy w trzech różnych regionach: odwiedzimy ojczyznę rycerzy, ziemie wikingów oraz kraj samurajów. Wyruszycie na naprawdę wspaniałą i wielką przygodę – zdradza dyrektor kreatywny Jason VandenBerghe w rozmowie z serwisem GameSpot.
– Stworzyliśmy kampanię For Honor w taki sposób, że nawet jeśli kupicie grę specjalnie dla niej i nigdy nie zaglądniecie do trybu sieciowego, będziecie usatysfakcjonowani. To ma być pełne doświadczenie – podkreśla człowiek Ubisoftu.
Jak zatem widzicie, kampania fabularna For Honor zostanie potraktowana naprawdę poważnie. Liczymy na to, że czas rozgrywki nie zawiedzie.