For Honor – techniczna beta startuje dzisiaj. Kampania fabularna tylko online?
Ubisoft daje jasną odpowiedź.
For Honor jest nowym IP od Ubisoftu, które zadebiutuje 14 lutego przyszłego roku na komputerach PC oraz konsolach obecnej generacji: PlayStation 4 i Xbox One. Tytuł, choć nastawiony na rozgrywkę sieciową, zaoferuje również kampanię fabularną dla pojedynczego gracza, która wprowadzi nas w realia świata przedstawionego.
Jeden z graczy zapytał na oficjalnym forum Ubisoftu, czy również podczas takiej fabuły niezbędne będzie połączenie z siecią. – Możemy potwierdzić, że For Honor zaoferuje wyłącznie doświadczenia online. Niektóre elementy progresji są współdzielone przez całą historię oraz tryby sieciowe. Gracze będą musieli być podłączeni do internetu przez cały czas grania w For Honor – odpowiada przedstawiciel Ubisoftu, cytowany przez serwis DSO Gaming.
Jak zatem widzicie, nie pogramy w For Honor nawet w kampanię bez dostępu do sieci.
Warto również przypomnieć, że dzisiaj (14 grudnia) startują techniczne testy beta For Honor, które potrwają do 19 grudnia. Dotyczy to jedynie komputerów PC i jeśli chcecie spróbować szczęścia, może akurat uda Wam się pograć. By mieć na to szansę, należy zarejestrować się na tej stronie.
Ubisoft zaznacza, że osoby przystępujące do testów są objęte klauzulą poufności, zatem nie mogą publikować żadnej rozgrywki czy screenów. Oznacza to tyle, że nie mamy co liczyć na nowe materiały z rozgrywki For Honor.
For Honor – co z obiecaną funkcją gry na podzielonym ekranie? Deweloper zmienia plany
Tryb podzielonego ekranu został wycięty z For Honor – ujawnili na początku października deweloperzy ze studia Ubisoft Montreal w rozmowie z serwisem IGN.
– Zdecydowaliśmy się w tym tygodniu wyciąć z For Honor opcję split-screen. Możliwość gry na podzielonym ekranie bardzo się nam podobała, lecz kiedy zobaczyliśmy, ile trzeba jeszcze zrobić przy sieciowej kooperacji, podjęliśmy tę trudną decyzję. Teraz możemy skupić się na dopracowywaniu wszystkich pozostałych funkcji na poziomie AAA i upewnić się, że dostarczymy Wam niesamowite doświadczenie – tłumaczy Stephane Cardin, producent For Honor.
Kooperacja zatem pozostanie w For Honor, lecz nie pobawimy się grając ze znajomym na kanapie przy jednej konsoli oraz z jedną kopią gry.
Przypominamy, że wcześniej deweloperzy obiecywali wsparcie funkcji grania kanapowego we wszystkich trybach For Honor podkreślając, że jest to absolutnie kluczowy element produkcji. Jak widzicie, plany potrafią się diametralnie zmienić.
For Honor – testy alpha w liczbach. Czas gry, najpopularniejsza postać, tryby rozgrywki i wiele więcej
W zeszłym miesiącu wybrańcy mogli sprawdzić For Honorosobiście, biorąc udział w zamkniętej alphie produkcji. Dostaliśmy trzy tryby rozgrywki oraz sześć klas postaci.
Teraz przyszła pora na podsumowanie testów, które Ubisoft przedstawia za pomocą poniższej infografiki. Możemy się z niej dowiedzieć m.in., że średnio gracze spędzili przy testach około 4,5 godziny, wybierali najczęściej postać samuraja Orochi i preferowali głównie tryb rozgrywki 4vs4, gdzie jeden mecz trwał przeciętnie lekko ponad 8 minut.
Zanim przejdziecie do grafiki z cyferkami i statystykami, zapraszamy również na podsumowanie wideo, w którym deweloperzy obiecują przyjrzeć się zgłaszanym przez graczy problemom i wziąć się ostro do pracy.
Jeśli braliście udział w testach For Honor, piszcie o swoich wrażeniach, a my przypominamy, że gra zadebiutuje 14 lutego przyszłego roku na komputerach PC oraz konsolach obecnej generacji: PlayStation 4 i Xbox One.