For Honor ma duży problem z trybem multi? Jeden z testerów ma niepokojące wieści
Gracz łamię zasadę poufności, by podzielić się wrażeniami z rozgrywki.
Od 14 grudnia grupa wybranych osób bierze udział w zamkniętych testach alpha For Honor. Każdy, kto do nich przystąpił, musiał się zobowiązać, że nie ujawni żadnych filmików oraz screenów z obecnej wersji gry. Jak się jednak okazało, nie wszyscy dotrzymali obietnicy…
Jeden z graczy postanowił złamać NDA, by donieść o dużych problemach For Honor, które dotyczą matchmakingu, czyli czegoś, co jest jedną z najważniejszych funkcji w produkcjach multiplayer (za taką uważa się omawiany tytuł, choć będzie zawierał również tryb fabularny).
Sfrustrowany gracz podkreśla, że podczas testów rozgrywanie spotkań online to istne utrapienie, ponieważ nie zadbano o serwery dedykowane. Stąd problemy nie tylko z przystępowaniem do meczyków, lecz również z ich niespodziewanym przerywaniem. Nie wspominając o lagach, psujących dodatkowo zabawę.
Ciekawe zatem, czy do zapowiadanych testów beta (weźmiemy w nich udział tuż przed premierą For Honor) sytuacja ulegnie poprawie. Trochę ciężko uwierzyć, że Ubisoft strzeli sobie w stopę takimi niedociągnięciami w swojej szumnie zapowiadanej produkcji. Poza tym należy pamiętać, że zaniepokojony gracz wyciąga wnioski z testów, podczas których błędy mają prawo się pojawiać.
For Honor – kampania fabularna tylko online
For Honor jest nowym IP od Ubisoftu, które zadebiutuje 14 lutego przyszłego roku na komputerach PC oraz konsolach obecnej generacji: PlayStation 4 i Xbox One. Tytuł, choć nastawiony na rozgrywkę sieciową, zaoferuje również kampanię fabularną dla pojedynczego gracza, która wprowadzi nas w realia świata przedstawionego.
Jeden z graczy zapytał na oficjalnym forum Ubisoftu, czy również podczas takiej fabuły niezbędne będzie połączenie z siecią. – Możemy potwierdzić, że For Honor zaoferuje wyłącznie doświadczenia online. Niektóre elementy progresji są współdzielone przez całą historię oraz tryby sieciowe. Gracze będą musieli być podłączeni do internetu przez cały czas grania w For Honor – odpowiada przedstawiciel Ubisoftu, cytowany przez serwis DSO Gaming.
Jak zatem widzicie, nie pogramy w For Honor nawet w kampanię bez dostępu do sieci.
For Honor – co z obiecaną funkcją gry na podzielonym ekranie? Deweloper zmienia plany
Tryb podzielonego ekranu został wycięty z For Honor – ujawnili na początku października deweloperzy ze studia Ubisoft Montreal w rozmowie z serwisem IGN.
– Zdecydowaliśmy się w tym tygodniu wyciąć z For Honor opcję split-screen. Możliwość gry na podzielonym ekranie bardzo się nam podobała, lecz kiedy zobaczyliśmy, ile trzeba jeszcze zrobić przy sieciowej kooperacji, podjęliśmy tę trudną decyzję. Teraz możemy skupić się na dopracowywaniu wszystkich pozostałych funkcji na poziomie AAA i upewnić się, że dostarczymy Wam niesamowite doświadczenie – tłumaczy Stephane Cardin, producent For Honor.
Kooperacja zatem pozostanie w For Honor, lecz nie pobawimy się grając ze znajomym na kanapie przy jednej konsoli oraz z jedną kopią gry.
Przypominamy, że wcześniej deweloperzy obiecywali wsparcie funkcji grania kanapowego we wszystkich trybach For Honor podkreślając, że jest to absolutnie kluczowy element produkcji. Jak widzicie, plany potrafią się diametralnie zmienić.