Diablo 2 Resurrected bez funkcji, którą obiecał Blizzard. Fani nie będą zachwyceni

Diablo 2 Resurrected - kadr z gry, gdy bohater walczy z przeciwnikami
PC

Twórcy gry Diablo 2 Resurrected po cichu przekazali światu wieści, że ich najnowsze dzieło nie otrzyma jednej z docenianych funkcjonalności z oryginału.

Mowa oczywiście o możliwości łączności z innymi graczami poprzez użycie TCP/IP. We wcześniejszych wypowiedziach Roda Fergussona (Executive Producer w zespole Diablo) udzielonych dla zagranicznego Eurogamera mogliśmy się dowiedzieć czegoś zupełnie innego. Deweloperzy zamierzali zaimplementować tę mechaniki, aczkolwiek z FAQ trybu beta gry możemy jednak dowiedzieć się o zupełnie odwrotnej sytuacji:

Obsługa TCP/IP nie będzie dostępna ani w nadchodzącej becie, ani w finalnej wersji gry. Po dokładnym zastanowieniu, nie będziemy już wspierać tej opcji, ponieważ zidentyfikowaliśmy potencjalne zagrożenia bezpieczeństwa i jesteśmy zobowiązani do ochrony doświadczenia graczy.

Cóż, nie będę ukrywał, że na pewno wielu taka możliwość na pewno przypadłaby do gustu. Jak widać, gracze połączą się ze sobą poprzez po prostu zintegrowany system sieciowy. Czy to źle? W mojej opinii nie, aczkolwiek na pewno znajdą się starzy wyjadacze serii, którym zabraknie takiej opcji.

Jeśli nie jesteście na bieżąco z założeniami nadchodzącego okresu testowego Diablo 2 Resurrected, zapoznajcie się z tym artykułem. Odnajdziecie tam wszystkie najważniejsze informacje.

Będzie Wam brakować łączności przez TCP/IP? A może jednak uważacie to za kompletnie niepotrzebną funkcję, z której i tak nigdy byście nie skorzystali?

Michał Wieczorek
O autorze

Michał Wieczorek

Redaktor
Od najmłodszych lat pasjonat game devu i miłośnik gier Nintendo. Oprócz tego hobbistycznie kolekcjonuje dużo niepotrzebnych, geekowskich gadżetów. Co drugi weekend student game designu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie