Pierwsze szczegóły na temat rozgrywki w Cyberpunk 2077 Orion. Będzie rewolucja?

Cyberpunk 2077 Orion - pierwsze informacje o rozgrywce | Newsy - PlanetaGracza
Newsy PC PS5 Xbox Series

Prace nad grą postępują, a fani z pewnością nie mogą doczekać się oficjalnych kąsków informacji. Na te najpewniej przyjdzie nam trochę zaczekać, bo nim nadejdzie Orion, dostaniemy m.in. Wiedźmina 4. Mimo wszystko w sieci już teraz da się znaleźć parę ciekawych szczegółów na temat planów deweloperów.

Cyberpunk 2077 Orion ma szansę na rewolucję?

Od razu zaznaczam, że informacje ujawnione w tym artykule nie są niczym pewnym. Pochodzą w zasadzie od jedynego źródła – z opisów ofert pracy na różne stanowiska w nowych oddziałach CD Projekt RED. Są tu także ogłoszenia o pracę w studiu w Bostonie, które przede wszystkim zajmuje się stworzeniem gry.

Mimo wszystko prace są na tak wczesnym etapie, że nie radzę brać nowych szczegółów za pewnik. W trakcie developmentu może się jeszcze wiele zmienić, w tym także główne założenia twórców. Mimo wszystko nie są to jakieś szczególnie obfite ani zaskakujące informacje. Przede wszystkim dowiadujemy się, że Orion również będzie oferować „nieprzerywany” system dialogów, z którego słynie pierwsza część. Będziemy więc w trakcie wykonywania różnych czynności prowadzić konwersacje, co w przypadku „jedynki” okazało się strzałem w dziesiątkę, znacząco zwiększając immersję i niejako rewolucjonizując dialogi w grach RPG. Pojawią się też „nieprzerywane elementy rozgrywki”, więc być może pomysł ten zostanie rozszerzony.

Powróci crafting. Ja wiem, że to raczej mało popularny elementy „jedynki”, ale znów możemy liczyć na tworzenie wyposażenia, w tym broni czy ubrań. Być może zaoferuje więcej możliwości? Z pewnością cieszy fakt, że twórcy już teraz myślą o dorzuceniu do gry losowych wydarzeń w otwartym świecie. CP77 miał przepiękny open world, ale na próżno szukać w nim tego typu atrakcji.

Nadal nie wiemy, czy twórcy znów chcą oferować kamerę FPP, ale raczej prawie na pewno tak. Tym razem Cyberpunk 2077 Orion ma jednak oferować cutscenki oprócz interaktywnych wydarzeń (konwersacji itd.). Być może postać głównego bohatera / bohaterki będzie można oglądać w perspektywie z trzeciej osoby. CP77 nie oferuje cutscenek (prócz początku i końca gry), a wszystko inne ukazano właśnie z wykorzystaniem „płynnego” systemu dialogów.

Artur Łokietek
O autorze

Artur Łokietek

Redaktor
Zamknięty w horrorach lat 80. specjalista od seriali, filmów i wszystkiego, co dziwne i niespotykane, acz niekoniecznie udane. Pała szczególnym uwielbieniem do dobrych RPG-ów i wciągających gier akcji. Ekspert od gier z dobrą fabułą, ale i koneser tych z gorszą. W przeszłości miłośnik PlayStation, obecnie skupiający się przede wszystkim na PC i relaksie przy Switchu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie