CD Projekt RED wprowadza dużo nowości do Gwinta. Przez najbliższe dni bonus w grze!

Pełna lista zmian najnowszej aktualizacji Gwinta.

Karcianka doczekała się kolejnego patcha dostępnego już na PC, Xbox One i PS4.

Jak informuje CD Projekt RED: W tej aktualizacji wprowadziliśmy dużo nowości: 30 nowych kart, profil gracza, panel wiadomości oraz funkcje społecznościowe na PC. Od tej aktualizacji dodaliśmy możliwość zapraszania znajomych do gry na konsolach. Oprócz nowości skupiliśmy się na poprawieniu balansu i wprowadzeniu interaktywnych złotych kart.

Jeszcze przez 2 dni od wejścia aktualizacji, niektóre zmienione karty będzie można zniszczyć za zwiększoną ilość Fragmentów kart (szczegóły poniżej):

Abaya (Baba Wodna)
Adeptka z Aretuzy
Zwierciadło Bekkera
Zwiadowca Niebieskich Pasów
Cantarella
Caranthir
Harpia Celaeno
Harcownik klanu an Craite
Jaskier
Elfi Najemnik
Przeraza
Pełnia (poprzednio: Wzmocnienie)
Ge’els
Kaedwański setnik
Kambi
Letho z Gulety
Lugos Szalony
Rębacz z Crinfrid
Posiłki
Skelligijski Sztorm
Ogar Dzikiego Gonu

Po zniszczeniu jednej z powyższych kart, gracze otrzymają ilość Fragmentów kart oraz Pyłu meteorytowego potrzebną do stworzenia karty o tej samej wartości.

Pełną listę zmian znajdziecie tutaj:
 
NOWE ELEMENTY GRY

  • Zaimplementowano Funkcje Społecznościowe!
  • Zaimplementowano Profil Gracza!
  • Dodano panel Nowości!
  • Dodano Pakiet Startowy!
  • Zaimplementowano tryb Pro Ladder (start 1 września)
  • Zaktualizowano Umowę z użytkownikiem, Politykę Prywatności oraz Zasady dotyczące Treści Fanowskich.

 KRÓLESTWA PÓŁNOCY

  • Dodano nową kartę: Biedna Poczciwa Piechota
  • Dodano nową kartę: Wykładowca z Ban Ard
  • Dodano nową kartę: Taran
  • Dodano nową kartę: Temerski Werblista
  • Dodano nową kartę: Łowcy Czarownic
  • Zastosowano liczne zmiany mające na celu ulepszenie kart i ich umiejętności.

 POTWORY

  • Dodano nową kartę: Kuroliszek
  • Dodano nową kartę: Cyklop
  • Dodano nową kartę: Archespor
  • Dodano nową kartę: Okręt Dzikiego Gonu
  • Dodano nową kartę: Zgnilec
  • Zastosowano liczne zmiany mające na celu ulepszenie kart i ich umiejętności.

 SCOIA’TAEL

  • Dodano nową kartę: Wyrocznia
  • Dodano nową kartę: Krasnolud traper
  • Dodano nową kartę: Wiedzący
  • Dodano nową kartę: Mahakamski pirotechnik
  • Dodano nową kartę: Agitator Scoia’tael
  • Zastosowano liczne zmiany mające na celu ulepszenie kart i ich umiejętności.

 NILFGAARD

  • Dodano nową kartę: Dywizja Magne
  • Dodano nową kartę: Skrytobójca
  • Dodano nową kartę: Infiltrator
  • Dodano nową kartę: Konnica Dywizji Alba
  • Dodano nową kartę: Nilfgardzki oficer
  • Zastosowano liczne zmiany mające na celu ulepszenie kart i ich umiejętności.

 SKELLIGE

  • Dodano nową kartę: Łupieżca klanu Drummond
  • Dodano nową kartę: Rębacze klanu an Craite
  • Dodano nową kartę: Weteran klanu Tuirseach
  • Dodano nową kartę: Drakkar wielorybników
  • Dodano nową kartę: Zielarka
  • Zastosowano liczne zmiany mające na celu ulepszenie kart i ich umiejętności.

 OGÓLNE

  • Złote karty nie są już odporne na obrażenia zadawane przez inne karty ani na ich umiejętności, co umożliwi więcej interakcji.
  • Dodano nową kartę: Lambert
  • Dodano nową kartę: Eskel
  • Dodano nową kartę: Vesemir
  • Dodano nową kartę: Kompresja artefaktowa
  • Dodano nową kartę: Dorregaray
  • Dotychczasowe karty Lamberta, Eskela i Vesemira zmieniły nazwy i należą teraz do “Szkoły Wilka”.
  • Dotychczasowe karty Lamberta, Eskela i Vesemira mają teraz nowe ilustracje.
  • Podczas wybierania i wyboru kart będzie teraz można łatwo odróżnić karty przeciwnika (zaznaczone na czerwono) od własnych (zaznaczonych na niebiesko).
  • Tagi Zasadzka, Ulotny, Niestabilny i Nieustępliwy zostały przeniesione do opisów kart.
  • Zaktualizowano tagi przypisane do kart.
  • Jednostki z Wytrzymałością przechodzą teraz na kolejną rundę bez punktów siły otrzymanych poprzez ich Wzmocnienie.
  • Karty, które aktywują swoje umiejętności gdy zostają Odkryte, aktywują się wyłącznie gdy są Odkryte przez ich właściciela.
  • Umiejętność Trio została usunięta z gry.
  • Podczas podglądu kart Liderów, nie wyświetlają się już oni jako tokeny.
  • Zastosowano liczne zmiany mające na celu ulepszenie kart i ich umiejętności.

 NISZCZENIE ZMIENIONYCH KART

  • Naprawiono błąd, który powodował zawieszenie gry po wielokrotnej wymianie kart.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że wyskakujące okienko z wymianą kart przeciwnika pozostawało na ekranie.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że opcja “Zniszcz nadmiarowe karty” wyświetlała niepoprawnie 0 kart do zniszczenia.
  • Punkty rankingowe powinny już poprawnie się odświeżać.
  • Naprawiono problem, który powodował błędy z synchronizacją danych.
  • Naprawiono błąd, który powodował zawieszenie gry po zremisowaniu dwóch rund.
  • Naprawiono błąd, który powodował niepoprawne wyświetlanie siły jednostek.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że na planszy nie pojawiały się efekty pogody.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że karty nachodziły na siebie po zmianie rzędu.
  • Punkty doświadczenia oraz nagrody powinny się już poprawnie wyświetlać po zakończonych meczach.
  • Poziomy powinny się już poprawnie wyświetlać po zakończonych meczach.
  • Liczne zmiany i poprawki w opisach kart, z uwzględnieniem nowych interakcji ze Złotymi kartami.
  • Naprawiono błąd, który powodował zawieszenie gry po zakończeniu meczu.
  • Naprawiono błąd, w którym ilustracja rewersu kart z frakcji Skellige nie pojawiała się podczas Tworzenia talii.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektórzy użytkownicy nie mogli dołączyć do sezonu rankingowego na Xbox One.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że nazwy kart wyświetlały się niepoprawnie jako ##_NAME.

Źródło: CD Projekt RED

Wojna Krwi jak pełnoprawna gra. Zwiedzimy nowe części świata Wiedźmina!

Poznaliśmy już pierwsze szczegóły dotyczące kampanii fabularnej do gry Gwint. Był trailer oraz główne założenia fabuły. Wszystko do przypomnienia w tej wiadomości.

Jeśli myśleliście jednak, że GWINT: Wojna Krwi to po prostu gra w karty, tyle że z fabułą, byliście w błędzie. Jak możemy przeczytać na karcie tytułu zamieszczonej na platformie GOG.com, podczas kampanii poznamy nowe i nigdy wcześniej niezwiedzane części świata Wiedźmina, korzystając z interaktywnej mapy opracowanej specjalnie dla Gwinta. Mapę będziemy oglądać w rzucie izometrycznym i jak można się domyślać, napotkanych wrogów rozwalimy podczas partyjki w karty.

GWINT: Wojna Krwi ma zawierać karty stworzone specjalnie na użytek kampanii dla jednego gracza, lecz kiedy przejdziemy całą historię, otrzymamy 20 kart inspirowanych wydarzeniami z kampanii do wykorzystania w trybie multiplayer, czyli w normalnym Gwincie.

Na forum Reddit pojawiły się informacje (niepotwierdzone), że GWINT: Wojna Krwi nie będzie małym dodatkiem do sieciowej karcianki i żeby przejść kampanię, poświęcimy nawet 15 godzin. Musimy jednak pamiętać, że część tego czasu zajmą nam walki, czyli potyczki ze sztuczną inteligencją na zasadach znanych (lub z drobnymi modyfikacjami) z Gwinta. Ponoć Wojna Krwi ma zawierać więcej linijek tekstu niż dodatek Wiedźmin 3: Serca z Kamienia. Wygląda zatem na to, że dostaniemy naprawdę rozbudowany produkt, który mógłby z powodzeniem być oddzielną grą w uniwersum Wiedźmina.

Czekamy na oficjalne potwierdzenie tych rewelacji przez CD Projekt RED!

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.