CD Projekt RED sądziło, że Wiedźmin 3 będzie katastrofą

CD Projekt RED sądziło, że Wiedźmin 3 będzie katastrofą
Newsy PC PS4 XOne

Trudno w to uwierzyć, lecz studio CD Projekt RED nie wierzyło w sukces gry Wiedźmin 3 i nawet tuż przed premierą nastroje w szeregach dewelopera były bardzo złe.

Miles Tost, producent poziomów, podczas rozmowy z redakcją GameStar powiedział wprost: Sądziliśmy, że Wiedźmin 3 będzie katastrofą. – Kreatywna praca nigdy się nie kończy … Widzisz, jak gra staje się coraz lepsza, lecz widzisz jednocześnie wszystkie błędy – dodaje projektant.

Powodem złych nastrojów oraz zwątpienia w Wiedźmina 3 była niewątpliwie ambicja CD Projekt RED, by stworzyć grę ponadprzeciętną. Dostrzeganie małych błędów tuż przed premierą wywołało obawy, że gracze tego nie kupią. Miles Tost twierdzi, że zauważaną bolączką była np. niespójność wirtualnego świata, a nawet takie drobnostki, jak brakujące kwiaty lub źle ukryty skarb. Sprawiało to, że w oczach deweloperów świat gry tracił wiarygodność.

Teraz brzmi to dosyć zabawnie, lecz przed premierą Wiedźmina 3 nikomu w CD Projekt RED nie było do śmiechu. Według projektanta, nastrój w studiu nie był zbyt dobry. Wiele osób w zespole nie miało pewności, czy wszystkie elementy gry dobrze do siebie pasują. Na zmiany było za późno, ponieważ mogły one narobić więcej szkód niż korzyści.

Jak zakończyła się ta historia, doskonale wszyscy wiemy. Wiedźmin 3 to przecież nasza duma narodowa!

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie