Call of Duty: WWII – zmiany w broniach, o które gracze prosili od kilku miesięcy

Ostatnia aktualizacja Call of Duty: WWII zawiera w sobie na pozór niezauważalną zmianę, która jednak znacznie wpływa na sposób prowadzenia walki oraz samą taktykę, jaką stosujemy na polu bitwy.

Najnowszy patch do Call of Duty: WWII jest z nami od piątku i jeśli dużo siedzicie przy tej strzelaninie, z pewnością odczuliście, że coś się w broniach zmieniło. Tym czymś jest współczynnik ADS, który został zaktualizowany dla większości oręża. Określa on czas, jaki jest potrzebny na wycelowanie od momentu kliknięcia przycisku celowania do przybliżenia karabinu do oka.

Według dewelopera, poprawki w ADS mają na celu jeszcze większe odróżnienie od siebie konkretnych klas broni. Teraz pistolety maszynowe SMG są szybsze niż karabiny, a karabiny są szybsze niż lekkie karabiny maszynowe (LMG).

Call of Duty: WWII – zmiany w broniach:

SMG

  • Większa szybkość ADS w sprincie oraz podczas chodzenia

Karabin

  • Większa szybkość ADS podczas chodzenia

Karabiny snajperskie: Kar98k oraz M1903

  • Mniejsza szybkość ADS

LMG

  • Większa szybkość ADS

MP-40

  • Zwiększony odrzut

FG 42

  • Pomniejszono zasięg dla broni

SVT-40

  • Zwiększony odrzut
  • Strzały z biodra mają być trudniejsze

M1A1

  • Zwiększono zasięg broni

Gewehr 43

  • Zwiększono zasięg broni
  • Zmniejszono odrzut
  • Magazynek pomieści 12 pocisków

M30 Luftwaffe Drilling

  • Większe obrażenia
  • Większa szybkość ADS

Toggle Action

  • Magazynek pomieści 8 pocisków
  • Mniejsza szybkość ADS

Dajcie znać, czy odczuliście zmiany w broniach na własnej skórze i jak oceniacie poprawki. Są Waszym zdaniem na plus?

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.