Call of Duty: Infinite Warfare z trybem kooperacji Zombies in Spaceland i Davidem Hasselhoffem!

Call of Duty: Infinite Warfare z trybem kooperacji Zombies in Spaceland i Davidem Hasselhoffem!
Filmiki z gier Gamescom 2016 Newsy PC PS4 Targi Gamescom Wideo XOne

W obsadzie z lat 80-tych znajdą się między innymi David Hasselhoff i Paul Reubens.

Activision oraz Infinity Ward ujawniły Zombies in Spaceland, kooperacyjny tryb multiplayer, startujący 4 listopada, wraz z Call of Duty: Infinite Warfare. Wciągający graczy w lata 80-te, okraszony ścieżką dźwiękową nawiązującą do epoki tryb Zombies in Spaceland przenosi fanów wprost do oryginalnej, pełnej akcji historii, gdzie wcielą się w jeden z czterech archetypów postaci z lat 80. w walce przeciwko żywym trupom na terenie kosmicznego lunaparku, pełnego śmiercionośnych zombie, zabaw, atrakcji i wielu innych.

Zombies in Spaceland opowiada historię czterech aspirujących aktorów, którzy przybyli do tajemniczego kina na przesłuchanie. Wszyscy zostali zaproszeni przez reżysera, Willarda Wylera, granego przez Paula Reubensa (Wielka Przygoda Pee-Wee Hermana, Gotham), który niegdyś był gwiazdą kina grozy. Aktorzy jeszcze nie wiedzą, że właśnie dostają główne role w filmie Wylera, gdzie stawią czoła falom zombie w parku rozrywki z lat 80., w którym kosmos jest motywem przewodnim.

Zwiastun trybu Zombies in Spacland w Call of Duty: Infinite Warfare:

Gracze wcielą się będą mogli w postać reprezentującą jeden z czterech archetypów bohaterów lat 80-tych: sportowca, kujona, popularnej dziewczyny i rapera. Postaci grane są przez wachlarz aktorów komediowych, takich jak Seth Green (Robot Chicken, Austin Powers), Ike Barinholtz (Sąsiedzi, Suicide Squad), Jay Pharoah (Saturday Night Live, Prawdziwa Jazda) oraz Sasheer Zamata (Saturday Night Live, Inside Amy Schumer). Co więcej, gracze w swoim przemierzaniu parku rozrywki natkną się także na zagadkowego DJ-a, granego przez Davida Hasselhoffa (Nieustraszony, Słoneczny Patrol), który okaże się nieocenionym źródłem porad, jeżeli będą chcieli wyjść z tego żywo.

Call of Duty: Infinite Warfa – screeny dodatku Zombies in Spaceland:

Call of Duty: Infinite Warfare pojawić się ma w sklepach 4 listopada, a dostępne ma być na PlayStation 4, Xbox One oraz PC.

Call of Duty: Infinite Warfare – poznaliśmy bonus do zamówień przedpremierowych

Podczas panelu poświęconego Call of Duty: Infinite Warfare na San Diego Comic-Con, firma Activision i studio Infinity Ward zapowiedziały, że Terminal powraca! Ulubiona multiplayerowa mapa fanów Call of Duty: Modern Warfare 2 została przeniesiona do nowej lokacji w Call of Duty: Infinite Warfare. Ci, którzy zamówią w przedsprzedaży którąkolwiek z edycji specjalnych najnowszej części serii Call of Duty, otrzymają dodatkowo mapę Terminal. Akcja mapy przenosi się teraz do księżycowej bazy, dostosowując się jednak do nowych mechanizmów rozgrywki oraz poprawionej oprawy graficznej i zachowując przy tym wszystko to, za co pokochali ją fani. Załączona grafika koncepcyjna pozwala na wstępne zapoznanie się z odświeżoną mapą, lecz pamiętajcie, że nie prezentuje ona ostatecznego wyglądu odświeżanej miejscówki:

Call of Duty: Infinite Warfare
Call of Duty: Infinite Warfare

Call of Duty: Infinite Warfare wygląda coraz lepiej

Deweloperzy pokazali niedawno świeżutki fragment rozgrywki z Call of Duty: Infinite Warfare, który przedstawiał 12 minut z kampanii fabularnej tego tytułu. Wystarczyło kilkanaście godzin i już mamy porównanie od YouTube’ra posługującego się pseudonimem Cycu1, który zestawił kilka scen z nowego gameplay’u z podobnymi, pochodzącymi z materiału zapowiadającego nadchodzącą odsłonę CoD.

Przyzwyczailiśmy się ostatnio do tego, że niektóre wielkie produkcje potrafią z kolejnymi trailerami wyglądać coraz gorzej lub przynajmniej tak samo. W przypadku Call of Duty: Infinite Warfare jest na szczęście inaczej i zamiast obniżenia jakości grafiki, przedstawiony świat prezentuje się o wiele ładniej. Poprawiono przede wszystkim efekty wizualne i zastosowano nieco inną kolorystykę. Dzięki temu poligon zdarzeń wygląda mniej sztucznie i na pewno jest mu bliżej do realnego świata. Na niektórych kadrach można dostrzec co prawda mniejszą szczegółowość tekstur, lecz ogólny obraz najnowszego gameplay’u jest zdecydowanie na plus.

Sami zerknijcie na porównanie przygotowane przez Cycu1 i dajcie znać, jak oceniacie postęp prac nad Call of Duty: Infinite Warfare:

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie