Aktualizacja CS:GO wprowadza duże ograniczenie i poprawia mapy

Valve kontynuuje naprawianie swojej flagowej strzelaniny. Nowa aktualizacja CS:GO powraca do tematu balansowania map oraz dobiera się do tematu wymiany przedmiotów.

Kilkanaście godzin temu doczekaliśmy się kolejnej łaty dla Counter-Strike: Global Offensive. Ostatnia aktualizacja CS:GO zajmowała się ważnymi poprawkami dotyczącymi broni Negev, a teraz deweloperzy zabierają się za mapy Nuke, Dust II oraz Canals.

Jest jednak coś jeszcze. Valve wprowadza duże ograniczenie dotyczące wymiany przedmiotów (skinów) w CS:GO. Jeśli otrzymamy teraz jakiś przedmiot w ramach wymiany, nie będziemy mogli od razu wymienić się nowym nabytkiem. Nabyty przedmiot otrzyma blokadę na wymiany na 7 dni.

Aktualizacja CS:GO 29/03/2018 – zmiany:

MISC:

  • Naprawiono czterokanałowy dźwięk przestrzenny;
  • Naprawiono błąd, który powodował zapętlanie niektórych dźwięków, np. oddechu zakładnika;
  • Naprawiono rzadki błąd powodujący, że obserwatorzy meczu mogli usłyszeć dźwięki chodzenia po wodzie, podczas gdy gracz chodził po suchym gruncie;
  • Przedmioty CS:GO otrzymane poprzez wymianę z innym użytkownikiem nie mogą byc teraz wymieniane przez kolejne 7 dni.

SDK:

  • Dodano obsługę równomiernego skalowania statycznych modeli rekwizytów;
    • jeśli chcemy zmienić rozmiar statycznych rekwizytów należy dostosować „uniform scale override” lub użyć shift+mousewheel w Hammer 3D.

Mapy:

  • Nuke
    • Cofnięto nieco drzwi, by dać lepszy kąt widzenia na kurnik;
    • Zmieniono geometrię dźwignicy, by usunąć niezręczne pozycjonowanie;
    • Ułatwiono poruszanie się na dachu w pobliżu spawnu terrorystów;
    • Pojawił się nowy kolor skrzyń na BS-ie B;
    • Pojawił się nowy kolor małych skrzyń na polu po stronie terrorystów;
    • Dodano osłonę na końcu pomieszczenia z drzwiami.
  • Dust 2
    • Usunięto jednostronnego wallbanga ze spawna CT w kierunku galerii;
    • Naprawiono drobne błędy;
    • Dodano poprawkę do exploita mip bias.
  • Canals
    • otwarto lobby B na schody;
    • Uproszczono geometrię wokół BS-a B w celu lepszego poruszania;
    • Zablokowano „niewidoczny” obszar w obszarze A;
    • Naprawiono kilka błędów typu “pixelwalking”;
    • Naprawiono drobne błędy.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.