Aktualizacja CS:GO wprowadza duże ograniczenie i poprawia mapy
Valve kontynuuje naprawianie swojej flagowej strzelaniny. Nowa aktualizacja CS:GO powraca do tematu balansowania map oraz dobiera się do tematu wymiany przedmiotów.
Kilkanaście godzin temu doczekaliśmy się kolejnej łaty dla Counter-Strike: Global Offensive. Ostatnia aktualizacja CS:GO zajmowała się ważnymi poprawkami dotyczącymi broni Negev, a teraz deweloperzy zabierają się za mapy Nuke, Dust II oraz Canals.
Jest jednak coś jeszcze. Valve wprowadza duże ograniczenie dotyczące wymiany przedmiotów (skinów) w CS:GO. Jeśli otrzymamy teraz jakiś przedmiot w ramach wymiany, nie będziemy mogli od razu wymienić się nowym nabytkiem. Nabyty przedmiot otrzyma blokadę na wymiany na 7 dni.
Aktualizacja CS:GO 29/03/2018 – zmiany:
MISC:
- Naprawiono czterokanałowy dźwięk przestrzenny;
- Naprawiono błąd, który powodował zapętlanie niektórych dźwięków, np. oddechu zakładnika;
- Naprawiono rzadki błąd powodujący, że obserwatorzy meczu mogli usłyszeć dźwięki chodzenia po wodzie, podczas gdy gracz chodził po suchym gruncie;
- Przedmioty CS:GO otrzymane poprzez wymianę z innym użytkownikiem nie mogą byc teraz wymieniane przez kolejne 7 dni.
SDK:
- Dodano obsługę równomiernego skalowania statycznych modeli rekwizytów;
- jeśli chcemy zmienić rozmiar statycznych rekwizytów należy dostosować „uniform scale override” lub użyć shift+mousewheel w Hammer 3D.
Mapy:
- Nuke
- Cofnięto nieco drzwi, by dać lepszy kąt widzenia na kurnik;
- Zmieniono geometrię dźwignicy, by usunąć niezręczne pozycjonowanie;
- Ułatwiono poruszanie się na dachu w pobliżu spawnu terrorystów;
- Pojawił się nowy kolor skrzyń na BS-ie B;
- Pojawił się nowy kolor małych skrzyń na polu po stronie terrorystów;
- Dodano osłonę na końcu pomieszczenia z drzwiami.
- Dust 2
- Usunięto jednostronnego wallbanga ze spawna CT w kierunku galerii;
- Naprawiono drobne błędy;
- Dodano poprawkę do exploita mip bias.
- Canals
- otwarto lobby B na schody;
- Uproszczono geometrię wokół BS-a B w celu lepszego poruszania;
- Zablokowano „niewidoczny” obszar w obszarze A;
- Naprawiono kilka błędów typu “pixelwalking”;
- Naprawiono drobne błędy.