Aktualizacja CS:GO – Valve rozpędzone z kolejnymi poprawkami Panorama UI

Aktualizacja CS:GO – Valve rozpędzone z kolejnymi poprawkami Panorama UI
Newsy PC

Kolejny dzień i kolejna aktualizacja CS:GO. Deweloperzy dopiero co wydal świeży update, nie minęły 24 godziny, a na serwerach pojawia się jeszcze jedna łatka. Podobnie jak poprzednia, tak i ta zajmuje się poprawkami i błędami w interfejsie Panorama UI.

Valve pędzi z kolejnymi poprawkami Counter-Strike: Global Offensive jak lokomotywa i po łatce, o której pisaliśmy wczoraj (tablica wyników dostała regulację głośności dla każdego gracza z osobna!), deweloper przedstawia kolejny update. Nowa aktualizacja CS:GO jeszcze raz pochyla się nad interfejsem Panorama UI.

Aktualizacja CS:GO – 13/07/2018 – zmiany

[PANORAMA]
– Dodano czerwoną poświatę za paskiem postępu i liczbą HP, gdy zdrowie osiąga wartość krytyczną.
– Naprawiono pasek pancerza, aby nie migał, gdy tracisz zdrowie.
– Zdrowie powyżej trzech cyfr będzie teraz skalowane w dół, aby liczba była dopasowana do interfejsu.
– Zmieniono czasy przejścia w wyborze broni HUD, aby zmniejszyć opóźnienia w wyświetlaniu.
– Naprawiono problem z granatami, których liczba nie zmieniała się natychmiast po wyrzuceniu.
– Naprawiono sygnalizację upuszczonej i podłożonej bomby na radarze.
– Naprawiono powiadomienie o uśmierceniu gracza za pomocą ognia.
– Naprawiono sposób wyświetlania się funduszy.

[MATCHMAKING]
– Wingman zostanie zapamiętany jako ostatnio grany tryb gry po ponownym uruchomieniu tytułu online.
– Naprawiono okienko dialogowe akceptacji, które nie zniknie po wciśnięciu klawisza Escape.
– Naprawiono automatyczny wybór drużyn dla graczy, którzy sami nie podjęli wyboru.
– Naprawiono początkowe komunikaty „oczekiwanie na graczy” i „rozgrzewka” w trybie Wingman.
– Naprawiono dane o randze wyświetlające się na serwerach społeczności.
– Naprawiono problemy z działaniem myszki na samym końcu meczu.

[Spectator]
– Naprawiono brak możliwości przełączania widoczności panelu gracza przyciskiem (domyślnie) G.
– Naprawiono przypadki, w których zabójstwa zgłaszane w panelach widzów mogły być błędne.
– naprawiono nicki graczy.

[RÓŻNE]
– Poprawki błędów tekstowych w języku Tajskim.
– Poprawiono okienko wyszukiwania ekwipunku.
– Naprawiono zawieszanie się gry w menu głównym gry.
– Inne poprawki stabilności.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie