Wiedźmin 4 wygląda niesamowicie. Techniczne demo zaprezentowane

Wiedźmin 4 wygląda niesamowicie. Zwiastun i gameplay
Newsy PS5

Podczas pokazu State of Unreal zobaczyliśmy w akcji nadchodzącą grę polskiego studia CD Projekt RED, Wiedźmin 4.

AKTUALIZACJA: Otrzymaliśmy komentarz od CD Projektu RED zaznaczający, iż poniższe materiały nie są ani zwiastunem, ani też gameplayem. Jest to technologiczne demo i zarazem “pierwsze spojrzenie na najnowocześniejszą technologię napędzającą Wiedźmina 4:

To, co pokazaliśmy, to jest demo technologiczne i pierwsze spojrzenie na najnowocześniejszą technologię napędzającą Wiedźmina 4 – ale nie jest to prezentacja samej gry. Demo prezentuje solidne fundamenty, które budujemy w ścisłej współpracy z Epic Games, aby popchnąć projektowanie otwartego świata dalej niż kiedykolwiek wcześniej, a także podstawowe systemy i funkcje, które opracowujemy przy użyciu silnika Unreal Engine 5. Jesteśmy naprawdę dumni z tego wczesnego kamienia milowego i cieszymy się, że możemy pokazać przedsmak niektórych technologii, takich jak UAF, Nanite Foliage, Smart Objects, ML Deformer i FastGeo Streaming, które pomagają kształtować przyszłość Wiedźmina.

ORYGINALNA WIADOMOŚĆ: W trakcie dzisiejszego pokazu State of Unreal zobaczyliśmy to, na co czekali chyba wszyscy. Przedstawiciele polskiego studia CD Projekt RED pojawili się na prezentacji silnika Unreal Engine 5 od Epic Games i podzielili się świeżutkimi materiałami z nadchodzącego Wiedźmina 4.

Jedno jest pewne: zdecydowanie jest (i będzie) na co patrzeć.

Wiedźmin 4 na pokazie State of Unreal 2025

Nowe materiały zarejestrowano na podstawowej wersji konsoli PlayStation 5. Mamy tutaj do czynienia z technicznym demo, które prezentuje przede wszystkim możliwości wspomnianego silnika graficznego. Zobaczyliśmy w akcji główną bohaterkę nowej odsłony, czyli oczywiście Ciri. Były również zatłoczone lokacje, kiedy to materiał skupiał się przede wszystkim na zachowaniu postaci niezależnych. Celem deweloperów jest osiągnięcie płynnych 60 klatek na sekundę nawet w gęsto zaludnionych miejscach.

To, co na pewno ucieszy wielu graczy, to wzmianka o Gwincie w rozmowie z jednym z NPC-ów. Możemy więc być prawie pewni, że karcianka pojawi się także w czwórce! Poza tym zobaczyliśmy oczywiście nowego towarzysza, który zastąpi Płotkę. Ciri ma bowiem swojego konia o imieniu Kelpie.

Pod koniec prezentacji pokazano nawet stolicę Kovir, czyli Lan Exeter. Zdaniem jednego z deweloperów, Sebastiana Kalemby, jest to najbardziej ambitna i wciągająca gra RPG w otwartym świecie w uniwersum Wiedźmina. Cóż, trzymamy za słowo!

Źródło: State of Unreal/CD Projekt RED

Wincenty Wawrzyniak
O autorze

Wincenty Wawrzyniak

Redaktor
Specjalista od Groznawstwa, który nie stroni od swoich ulubionych tytułów. Rzadko się do tego przyznaje, ale ma prawie 2000 godzin na liczniku w Path of Exile. Pozostałe dwa tytuły w jego świętej trójcy to Assassin’s Creed: Origins oraz Final Fantasy XV. Miłośnik RPG i hack’n’slash, dla którego najważniejsza jest dobra historia, a ściany tekstu są plusem. Po godzinach pisze do szuflady, pije niepokojąco duże ilości kawy i często wraca do swoich ulubionych seriali (o Hannibalu prawdopodobnie gadałby nawet w trumnie).
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie